سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خواهران مبلغ

حوزه/رابط کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کردستان از برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی مدیران، معاونین، مربیان و دانش آموزان با حضور ۳۰ مبلغه خبر داد.

نعمت اله مرادی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در سنندج با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه می فرمایند؛ ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر، امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانون های ضدّ معنویّت و ضدّ اخلاق نهاده است و هم‌اکنون تهاجم روزافزون دشمنان به دلهای پاک جوانان و نوجوانان و حتّی نونهالان با بهره‌گیری از این ابزارها را به چشم خود می‌بینیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسئول حکومتی دراین‌باره وظایفی سنگین بر عهده دارند که باید هوشمندانه و کاملاً مسئولانه صورت گیرد. و این البتّه به معنی رفع مسئولیّت از اشخاص و نهادهای غیرحکومتی نیست. در دوره‌ی پیش‌ِرو باید دراین‌باره‌ برنامه‌های کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت جامعی تنظیم و اجرا شود.

کارشناس تعلیم و تربیت ادامه داد: در همین راستا به منظور توانمندی سازی نیروی انسانی آموزش و پرورش در برابر هجمه ها، پاسخ گویی به شبهات نسل جوان مقرر گردید دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور ۳۰ نفر از بانوان طلبه برگزار شود.

مرادی اظهار کرد: این دوره های در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha