جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سفر مدیر مدارس غیرحضوری به خوزستان، گفت: حجت‌الاسلام موسویان به همراه معاونش حجت‌الاسلام ملکوتی برای راه‌اندازی مدارس غیرحضوری در کشور و همچنین ارتقای سطح علمی طلاب و روحانیون مبلّغ و شاغلین به استان خوزستان سفری ۲ روزه داشتند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر مسئول بخش غیرحضوری و مدرسه مجازی حوزه‌های علمیه کشور به خوزستان، اظهارداشت: حجت‌الاسلام موسویان به همراه معاونش حجت‌الاسلام ملکوتی برای راه‌اندازی مدارس غیرحضوری در کشور و همچنین ارتقاء سطح علمی طلاب و روحانیون مبلغ و شاغلینT به استان خوزستان سفری ۲ روزه داشت.

وی با بیان اینکه استان خوزستان به‌عنوان یکی از استان‌های اولیه طرح راه‌اندازی مدارس غیرحضوری انتخاب شده، گفت: آن هیأت استان به استان سفر کرده و علمای بلاد و مدیران استانی را با مدارس غیرحضوری آشنا می‌کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به دستاورد راه‌اندازی مدارس غیرحضوری در خوزستان، تصریح کرد: این سبب ارتقای علمی طلاب شاغل و مبلغین طرح هجرت می‌شود؛ چراکه هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ مبلغ در سراسر استان خوزستان وجود دارد که امکان ارتقاء تحصیلی آن‌ها به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد، اما با راه‌اندازی مدارس غیرحضوری، می‌توانند ادامه تحصیل داده و مراتب علمی را طی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به دیدارهای مسئول بخش غیرحضوری و مدرسه مجازی حوزه‌های علمیه کشور با علمای خوزستان، گفت: حجت‌الاسلام موسویان در این سفر دیدارهای ویژه‌ای با آیات موسوی جزایری، شفیعی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری و همچنین برخی از مدیران و مسئولان حوزوی خوزستان داشتند که توضیحات لازم در رابطه با مدارس غیرحضوری ارائه شد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه حجت‌الاسلام موسویان با آیت‌الله موسوی جزایری، اظهارداشت: اجرای طرح راه‌اندازی مدارس غیرحضوری با مدیریت معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، یکی از مصوبات این جلسه بود که إن‌شاءالله به‌زودی توضیحات لازم در این خصوص از طریق رسانه رسمی حوزه، ارائه خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تصریح کرد: إن‌شاءالله با راه‌اندازی مدارس غیرحضوری در خوزستان، دیگر شاهد انفصال علمی میان طلاب حوزه علمیه خوزستان نخواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha