پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ یادواره ۱۱۰ شهید مسجد امام حسین (ع) بیرجند روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام احمد پناهیان و سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه قدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نوری مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی در گفت گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مساجد نقش مهمی در پیروی و تداوم انقلاب اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، لذا در ایام الله دهه فجر امسال نقش مردم در انقلاب در قالب برگزاری مراسم‌های خاطره‌گویی در مساجد با بهره‌گیری از حضور مبارزین انقلابی تبیین می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید در مساجد فضای انقلابی ایجاد کنیم، تصریح کرد: مساجد پایگاه اصلی شروع انقلاب بودند لذا اجرای برنامه‌های اساسی و ویژه در مساجد مد نظر مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه باید نسل انقلاب با نسل امروز پیوند و ارتباط برقرار کند، خاطرنشان کرد: به‌منظور پیوند نسل انقلاب با نسل امروز و حضور بیشتر نوجوانان در مساجد، برنامه‌های خوبی در سطح مساجد استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدای مسجدالحسین(ع) جوادیه با سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی در پایان با اشاره به برگزاری یادواره ۱۱۰ شهید محدوده مسجد امام حسین (ع) بیرجند عنوان کرد: این یادواره در تاریخ ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام احمد پناهیان و سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه قدس در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha