چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با اشاره به راز محبوبیت مرحوم آیت‌الله قاضی، گفت: مرحوم آقای قاضی به دلیل مشکلات مردم گاهی اوقات به مسئولین تذکر می‌داد و در خطبه‌های نماز جمعه در حد عتاب گوشزد می‌کرد و با هیچ‌کس تعارفی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در برنامه بانگ انقلاب در رادیو شهری دزفول، ضمن گرامیداشت فجر انقلاب و آیت‌الله سید مجدالدین قاضی دزفولی گفت: راز محبوبیت مرحوم آیت‌الله قاضی در اخلاص ایشان بود.

وی افزود: آیت‌الله سید مجدالدین قاضی دزفولی(ره) اسوه اخلاص، تقوا، فضیلت، صبر و استقامت بود که نشان از مجاهدت ایشان داشت، هرکس او را یک بار می‌دید شیفته او می‌شد که این از خصوصیات اولیاءالله است.

امام جمعه دزفول به مهر و محبت، سخن و خشم مرحوم آیت‌الله قاضی برای رضای خدا اشاره کرد و افزود: این مرد با اخلاص برای مردم، انقلاب، ولایت، اسلام و دین قدم برمی‌داشت و هرگز تظاهر نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، به صراحت امام جمعه فقید دزفول با مسئولین اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات مردم گاهی اوقات به مسئولین تذکر می‌داد و در خطبه‌های نماز جمعه در حد عتاب گوشزد می‌کرد و با هیچ‌کس تعارفی نداشت.

وی پایداری انقلاب را مرهون خون شهدا و اخلاص مردانی همچون حاج قاسم دانست و افزود: در روحیه حاج قاسم همچون آیت‌الله قاضی(ره) منیت وجود نداشت و خداوند به هردوی آن‌ها نور بخشید.

امام جمعه دزفول وارستگی آیت‌الله قاضی(ره) و انقلابی بودن ایشان را یادآور شد و افزود: امام جمعه فقید دزفول بر سر انقلاب و امام با هیچ‌کس تعارفی نداشت و نسبت به ولایت بسیار متواضع بود.

وی معرفی آیت‌الله قاضی(ره) را یکی از بهترین راهه‌ای جذب جوانان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: ما باید حقایق انقلاب و حوادثی که تاکنون برای انقلاب رخ داده است به‌خوبی برای نسل سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم.

وی ضمن اشاره به تکریم آیت‌الله قاضی از سوی امام ادامه داد: مرحوم آیت‌الله قاضی نه‌تنها یکی از ذخایر انقلاب برای شهرستان دزفول هستند بلکه  ذخیره معنوی و فرهنگی برای کل استان محسوب می‌شوند.

امام جمعه دزفول به فعالیت‌های این عالم وارسته در زمان رژیم گذشته اشاره و یادآور شد: در ایام راهپیمایی و تظاهرات همیشه در صف جلو جمعیت می‌ایستاد و با وجود تیراندازی هرگز ترسی در وجود ایشان احساس نمی‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، انتظار برخی مسئولین از انقلاب را شایسته ندانست و اظهار کرد: اگر حاج قاسم عزیز شد به دلیل ذوب شدن او در انقلاب و ولایت بود؛ به همین دلیل مردم باید مراقب اصالت‌ها و ریشه‌ها باشند؛ چراکه کسانی هستند که از انقلاب و جنگ و جهاد بویی نبرده‌ و می‌خواهند از انقلاب سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha