پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
الشيخ مسعود الآذربايجاني

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم، خدمت صادقانه به مردم را بهترین راه حراست از آرمان های و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ابراز داشت: همان طور که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، مردم ولی نعمت انقلاب هستند و خدمت به آنان و تلاش در مسیر حل مشکلاتشان، بهترین راه دفاع از انقلاب اسلامی و حراست از آرمان های والای امام و شهیدان است.

وی همچنین با بیان این که مردم در طول چهل و یک سال اخیر، نشان داده اند که به طور همه جانبه حامی و پشتیبان این انقلاب و نظام هستند، گفت: این انقلاب و نهضت به آسانی پیروز نشده و لذا امروز بیش از هر زمان دیگری باید با حراست از آن و رفع نقاط ضعف کشور در مسیر پاسداشت آن گام برداشت.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین افزود: البته هنر ما باید این باشد که تلاش کنیم با روش های علمی و اخلاقی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی حراست کرده و روز به روز بیشتر پیام سعادت بخش انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

وی تقویت دین داری، اخلاق و معنویت در کشور را از جمله مهم ترین این دستاوردها و برکات ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در شرایط کنونی همه به ویژه روحانیت و حوزه های علمیه باید با همت و عزم جهادی در زمینه رفع ایرادات فرهنگی و اجتماعی گام برداشته و به خصوص به فکر نسل جوان و رفع آسیب های اخلاقی و فرهنگی متوجه این قشر مهم جامعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آذربایجانی بیان داشت: البته انصافاً حوزویان و علمای بزرگوار در طول سال های پس از پیروزی انقلاب همواره پاسدار ارزش های اسلامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند و با دلسوزی تمام به بیان توصیه ها و رهنمودها برای اصلاح وضع موجود پرداخته اند.

وی در عین حال خواستار مراقبت و رصد مناسب از وضع موجود شد و بیان داشت: آنچه مهم است این که ما در هر شرایطی می بایست مراقب آفت غفلت و خوش بینی مفرط باشیم و وضع موجود را به درستی آسیب شناسی و تحلیل کنیم تا بتوانیم برای ایرادات و نقاط ضعف به خوبی چاره اندیشی کرده و در مقام اعمال و اجرای راهکارها در مسیر دست یابی به نقطه مطلوب و ایده آل برآییم.
313/8

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha