پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام طیبی فر _ فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)

حوزه/ امروز بالاترین درس عبرت برای رابطه بین مردم و ولایت فقیه را می توان به قوم بنی اسرائیل مثال زد. در این قوم نعمت هایی بود که مردم قدردان نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه  به همت بسیج مقاومت شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نمازخانه این مرکز برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی، نعمت های زیادی در اختیار جامعه اسلامی قرار داده است و باید از این نعمت ها محافظت کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که باید به راه های محافظت از این نعمت توجه کرد، افزود: براساس تجربه این ۴۱ سال، هر وقت مردم و مسئولین پیرو ولایت فقیه بودند و رابطه بین  این دو برقرار بوده، نظام پیشرفت داشته  و هر جا فاصله بوده، کشور به عقب برگشته است.

وی بیان کرد: در کشور دو دسته افراد و مسئول وجود دارند، بعضی هامدعی اند شعارهای انقلاب مربوط به گذشته است و این شعارها باعث عقب ماندگی می شود و بعضی هم عکس این حرف را می زنند. اگر این دومی باشد، انقلاب استمرار پیدا خواهدکرد و اگر نگاه اولی باشد، انقلاب با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: امروز بالاترین درس عبرت برای رابطه بین مردم و ولایت فقیه، می توان به قوم بنی اسرائیل مثال زد. در این قوم نعمت هایی بود که مردم قدردان نبودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: به این قوم گفته شد باید در مقابل دشمن ایستاد، مقاومت کرد، نباید پشت به حرف خدا و رهبر امت کرد. در آن روز بعضی از مردم در مقابل پیامبرشان حضرت موسی(ع) ایستادند و حاضر به تحمل سختی نشدند. در بین این افراد، کسانی بودند که تابع بودند، گوش به فرمان دادند و همین سبب پیروزی شان شد.

وی بیان کرد: در کشور بعضی افراد دنبال بهانه و مذاکره با آمریکا هستند و همه تلاش شان مخالفت با رهبری و مقابله با دین و اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: آن کسانی که از رهبران الهی دینی و انبیاء جدا می شوند، نتیجه اش سرگردانی و تحیر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروزانقلاب ۴۱ سال در مقابل انواع تحریمها و فشارهای دشمن ایستاده و همین حوزه جلودار همه صحنه بوده است و در ادامه انقلاب زمینه را به جایی رسانید که با پشتوانه ولایت فقیه همه تحریم‌ها را خنثی کرده است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha