جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شجاعی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: هدف دشمنان در جنگ نرم براندازی دین است و باید بیش از پیش از نقشه های شوم آنها به خوبی آگاهی یافته و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حسن  شجاعی مهر، صبح امروز در جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین با عنوان «سردار دلها» که در مجموعه سپاه استان قزوین در حال برگزاری است، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، بیان کرد: جوانان امروز به معنای واقعی کلمه هستند و ان شاءالله با تفکر انقلابی، کشور را به قله های تعالی و عزت و قدرت خواهند رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه نیروهای مسلح و مقتدر خود به عنوان یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار منطقه ای است.

وی ادامه داد: امروز باید هوشیار باشیم که دشمن برای  ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال بی انگیزه کردن و نا امید کردن سرمایه های انسان و جوانان و نفوذ در فضای عمومی و صفوف به هم پیوسته است که باید در این عرصه مهم و حساس بصیرت و هوشیاری خود را حفظ نماییم.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تحریم های ناجوانمردانه روی پای خود ایستاده و به خوبی یاد گرفته ایم و تبدیل به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین اظهار کرد: هدف دشمنان در جنگ نرم براندازی دین است و باید بیش از پیش از نقشه های شوم آنها به خوبی آگاهی یافته و هوشیار باشیم.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: امروز یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایجاد یأس و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است که وظیفه امروز روحانیت، طلاب و حوزه های علمیه این است که بتوانیم این دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم و جوانان در جامعه تبیین نماییم.

وی ادامه داد: نام حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب متحمل زحمات و تلاشهای ماندگار شدند تا ابد در دلهای این مردم جاودانه و ماندگار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین اظهار کرد: اگر دشمن تحریم اقتصادی اعمال کرد، باید در حوزه اقتصادی فعال‌تر عمل کنیم و اگر در حوزه فرهنگی شبیخون به راه انداخت در حوزه اعتقادی و فرهنگی خود را مسلح نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha