جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/امام جمعه فردوس گفت: مصوبات مجلس راهگشای مشکلات در سطح جامعه است و کسانی که در معرض انتخاب مردم هستند، لازم است با صداقت برخورد کنند.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی، امام جمعه فردوس، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات اسفندماه امسال باید پرشور تر از قبل برگزار شود.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه باید نماینده تراز  انقلاب وارد مجلس شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم مجلس شورای اسلامی، مجلس تراز انقلاب شود، باید نمایندگانی در تراز انقلاب انتخاب کنیم.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به سخن امام راحل (ره) که فرمودند "مجلس در راس همه امور قرار دارد" خاطرنشان کرد: با توجه به سخن امام خمینی (ره) باید مراقب باشیم چه کسانی را انتخاب می کنیم؛ چرا که انتخاب یک حق الناس است.

وی ادامه داد: مردم فهیم و بصیر ایران در بیش از ۴۰ انتخابات شرکت کرده اند، بنابراین مردم به دور از جناح های سیاسی باید به افراد انقلابی و جهادی رای دهند.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه نقش مردم در انتخابات، نقش اول است، تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، در برابر خداوند سرافراز می‌شوند.

حجت الاسلام بابایی، مصوبات مجلس را راهگشای مشکلات در سطح جامعه دانست و عنوان کرد: کسانی که در معرض انتخاب مردم هستند، لازم است با صداقت برخورد کنند.

امام جمعه فردوس به شهادت فرمانده سپاه قدس در عراق اشاره و بیان کرد: بعد از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی و طرح سه فوریتی مجلس علیه نیروهای آمریکایی که آنها را تروریست معرفی کرد، این طرح و اقدام مجلس، یک اقدام انقلابی علیه منافع امریکا در منطقه بود.

وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید سپهبد سلیمانی فضای معنوی خوبی به همراه اتحاد و یکرنگی درسطح جامعه بوجود آمده است و این فضا برای همیشه باید در سطح جامعه ماندگار بماند.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha