پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدابراهیم سعیدی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی با تشریح عملکرد این اداره در دهه فجر از اجرای ۳۸ برنامه محوری ویژه دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد امام و شهدا و سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش، اظهار داشت: به یاری خدا و برنامه ریزی های انجام شده اقدامات خوبی در حوزه عمرانی، فرهنگی و تبلیغی خصوصا زیرساخت های لازم، در دهه فجر در این شهرستان عملیاتی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر اضافه کرد: افتتاح خانه عالم دیّر با اعتبار سه میلیارد ریال، برگزاری دو محفل قرآنی، سه کرسی تلاوت، سه گفتمان دینی، ۱۴ نشست فرهنگی تبلیغی اجتماعی به همت روحانیون مستقر در ۱۴ محله، برگزاری نمایشگاه کتاب و اعزام ۶۰ مبلغ و مبلغه بومی به‌ویژه دو گروه ۱۲ نفره روحانیون جانباز و جهادی از دفتر تبلیغات مهمترین برنامه های این اداره در دهه فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه سخنان خود برگزاری ۱۱ برنامه محوری به همت مجامع وابسته در شهرستان، دیدار با خانواده های جانبازان و شهدا، غبارروبی گلزار شهدا به همت مسئولین و روحانیون مستقر و شرکت در برنامه های دهه فجر به‌ویژه در مساجد و مدارس و سایر مراکز آموزشی و عمومی را از دیگر برنامه های در دست اجرا در شهرستان دیر عنوان کرد.

وی گفت: به برکت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در زیر ساخت های فرهنگی و رشد کمی و کیفی برنامه تبلیغی و فرهنگی پدیدار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha