دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مقاومت

حوزه/ جمعی از دانشجویان عراقی با همکاری دفتر فرهنگی کتائب حزب الله همزمان با چهلمین روز از شهادت فرماندهان مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس طی مراسمی با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به مناسبت چهلمین روز از شهادت فرماندهان مقاومت، دانشجویان عراقی مراسم بزرگداشتی را با همکاری دانشگاه قم و دفتر فرهنگی کتائب حزب الله عراق و جوانان مقاومت برگزار می کنند.

بنا براین گزارش ، حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت اسلامی و کارشناس منطقه، حجت الاسلام سید عباس الموسوی نماینده دبیرکل حرکة النجباء در ایران و دکتر محمد صادق الهاشمی رئیس مرکز مطالعات استراتژیک عراق از جمله میهمانان این گردهمایی هستند.

گروه هم آوایی "انوار الهدی" در این گردهمایی برنامه ای اجرا می کنند. همچنین جمعی از نوجوانان سرودی با محوریت شهدا و مقاومت اسلامی اجرا کرده و  دکلمه خوانی با موضوع وطن ارائه می شود.

همچنین در این مراسم جمعی از نمایندگان دانشجویان محور مقاومت و نمایندگان دانشجویان عراقی هر یک به طور جداگانه متنی با موضوع تجدید بیعت با شهدا را قرائت می کنند.

شایان ذکر است، این مراسم روز دوشنبه مطابق با 15 جمادی الثانی، 21 بهمن ماه در درسالن شهید بهشتی دانشگاه قم از ساعت دو بعد از ظهر آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha