پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که هدف استکبار جهانی از بین بردن ریشه اسلام در منطقه است، گفت: برخلاف این هدف آمریکا ، طرح معامله قرن گامی در سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن، اظهار داشت: تدوین و علنی کردن این طرح خوی استکباری و خودخواهی دولتمردان آمریکا را نشان داد چراکه این کشور همواره دارای این ماهیت ضد بشری بوده و علاوه بر این توهم حکومت بر دنیا را دارد.

 وی بابیان این‌که خود بزرگ‌پنداری و ارباب گونه برخورد کردن یکی از خصلت‌های آمریکا است، افزود: این توهم غلط موجب شده که به دیگران نیز القا کنند که ارباب هستند و دیگر ملت‌ها باید رعیت و خادم آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: درگذشته همین نگاه ملعون و جهنمی را به ملت و کشور ما داشتند، اصولاً نگاه آمریکایی‌ها به همه ملت‌ها به همین شکل است و می‌خواهند به سلطه خود در تمامی کشورها ادامه بدهند.

وی تأکید کرد: این طرح ملعون موسوم به معامله قرن برای له کردن و نادیده گرفتن حقوق انسانی و بشری مردم مظلوم فلسطین است به‌طوری‌که اهداف این معاهده صد در صد شیطانی است. طبیعی است که آن‌ها در متن چنین معاهده‌ای حقی برای فلسطینی‌ها قائل نباشند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: این طرح ماهیت پلید و ضد بشری این جانیان بزرگ تاریخ را برملا ساخت و در صف‌بندی مشخص شد که کدام دولت‌ها در عمل از مردم مظلوم در جهان حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح موجب رسوایی برخی از سران و حاکمان کشورهای اسلامی شد و درنهایت باید اطمینان پیدا کرد که این‌ها همه به ضرر دشمنان اسلام و باعث روشن‌تر شدن ماهیت تجاوزکارانه، نژادپرستانه و ستمگرانه آمریکا و رژیم غیرقانونی و ناموجه اشغالگر اسرائیل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: در حقیقت این طرح موجب شتاب بخشیدن به برچیده شدن رژیم صهیونیستی از منطقه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha