شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پیام ملت ایران درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان و استکبار جهانی این است که همچون هشت سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و میهن عزیز دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا  عصر امروز  در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین که به میزبانی مدرسه علمیه سردارین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: پیام ملت ایران درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان و استکبار جهانی این است که همچون هشت سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و میهن عزیز دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و تحریم ها و دشمنی ها در اوج اقتدار قرار دارد و آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار در منطقه از قدرت ایران اسلامی در وحشت به سر می برند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با تاکید به خدمت بیشتر مدیران و کارکنان حوزه علمیه قزوین به طلاب علوم دینی، گفت: مدیران و معاونین مدارس   با همکاری، همدلی  و برنامه ریزی در راستای رضایتمندی طلاب بیش از پیش تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مدیران مدارس پیشنهاداتی که در جلسات مختلف ارائه می شود را با دقت مورد بررسی قرار داده و با برنامه ریزی های منسجم، نواقص را رفع کنند تا حوزه به شکل مناسبی اداره شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خدمت به طلاب و روحانیون در واقع خدمت به دین است و کسی که در راه تکریم سربازان امام زمان(عج) گامی بر دارد در اصل در جهت تقویت دین اسلام حرکت کرده است.

وی خطاب به مدیران و معاونان مدارس، عنوان کرد: انتظار این است که با شاگردان امام عصر(عج) برخورد همراه با کرامت و تکریم داشته باشید و  رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان از برنامه های جدی شما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: برای صالح سازی جامعه باید طلاب و علمای خوبی داشته باشیم تا بتوانند جامعه سالم و انسان های صالحی را تربیت و پرورش دهیم.

در پایان احکام مدیران مدارس علمیه قزوین به آنها اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha