جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون حوزه علمیه مازندران

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران از راه اندازی کانون دانش آموختگان حوزوی در سطح شهرستان ها خبر داد و گفت: این کانون ها در شهرستان هایی که دارای مدارس علمیه هستند تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان، در ساری از برگزاری مسابقات جام فجر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو رشته فوتسال و والیبال و با شرکت تیم هایی از مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام فجر از ششم تا هشتم اسفند و همچنین مسابقات والیبال نیز چهارم اسفند ماه به میزبانی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی کانون دانش آموختگان حوزوی در سطح شهرستان ها خبر داد و گفت: این کانون ها در شهرستان هایی که دارای مدارس علمیه هستند، تشکیل خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کانون ها ترکیبی از امام جمعه، رؤسای اوقاف، تبلیغات اسلامی، مسئول و مدیر مدرسه و همچنین دو فرد دیگر است که اقدام مبارک و مهمی در هر شهرستان است.

وی با بیان این که با راه اندازی کانون های دانش آموختگان در هر شهرستان یک بانک اطلاعات خوبی از طلاب و روحانیان بومی و فارغ التحصیل مدارس تهیه خواهد شد، گفت: به طور حتم تشکیل و راه اندازی چنین کانونی ضمن تقویت وحدت و همبستگی میان علما، روحانیان، اساتید و طلاب شهرستان موجب تقویت برنامه های فرهنگی و دینی در سطح منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه سخنان خود از احتمال تشکیل منطقه ای این کانون های دانش آموختگان در سطح استان خبر داد و افزود: در صورت تشکیل منطقه این کانون ها شاهد راه اندازی این کانون ها در غرب، شرق و مرکز استان خواهیم بود.

وی در پایان از برگزاری نشست مشترک مدیران مدارس علمیه و رؤسای اوقاف شهرستان ها به زودی در استان خبر داد و گفت: این نشست های مشترک در جهت تقویت همگرایی و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و دینی تشکیل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha