جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وبسایتی که سفرهای گردشگری حلال برای مسافران مسلمان ارائه می دهد

حوزه/ وبسایت «تراولال» که در اندونزی فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است با بیش از ۸۵ نمایندگی مسافرتی حلال در سرتاسر این کشور همکاری کرده و خدمات گردشگری حلال به مسافران مسلمان ارائه می دهد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thejakartapost، وبسایت «تراولال» ، که بر گرفته از دو کلمه «تراول» یعنی سفر و «حلال» نام گذاری شده است، با هدف ایجاد امکانات سفر حلال برای  مسافران مسلمان در اندونزی به صورت اینترنتی آغاز به کار کرده است.

این پلت فرم اینترنتی با ۸۵ نمایندگی مسافرتی از سرتاسر اندونزی هکاری کرده و خدمات مختلفی را به مسافران مسلمان ارائه می دهد.

جویو دیهارجو بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت در بیانیه ای گفت: بش از ۲۴۰ میلیون مسلمان یا تقریبا نزدیک به ۴۲% جمعیت جنوب شری آسیا در اینجا زندگی می کنند. جمعیت مسلمانان در جنوب شرقی آسیا یک بازار عظیم به وجود آورده اند که هنوز توسط صنعت توسعه نیافته است.

از جمله خدمات ارائه شده به مسافران مسلمان، ارائه بسته های مسافرتی، تورهای سفر حلال، جاذبه های گردشگری، رستوران های ارائه دهنده غذای حلال، بلیط حمل و نقل عمومی و وای فای قابل حمل اعلام شده اند.

این وبسایت همچنین اعلام کرده که برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری، اعتبار تک تک آژانس های مسافرتی را تایید می کند. وب سایت این شرکت به یک دروازه پرداخت مجهز شده است تا اطمینان حاصل شود که نمایندگان مسافرتی پس از اتمام بسته های مسافرتی ، پرداختی را دریافت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha