سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
زندان برای پدر مسلمان که نمی خواست فرزندش کلاس همجنس بازی برود

حوزه/ پدر مسلمان ۵۱ ساله ای که حاضر نشد فرزند ۹ ساله اش در کلاس های آشنایی با همجنس گرایی شرکت کند، پایش به دادگاه کشیده می شود. وی گفته است حاضر است به خاطر هدفش به زندان هم برود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از 5pillarsuk، یک پدر مسلمان از شهر بیرمنگام در بریتانیا که حاضر نشد اجازه دهد پسرش در کلاس های آشنایی با همجنس گرایی شرکت کند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

جبار حسین ۵۱ ساله، به دلیل اینکه اجازه نداده پسربچه ۹  ساله اش به مدرسه اجتماعی پارکفیلد در بیرمنگام برود و در برنامه آموزشی حامیان همجنس گرایی شرکت کنند، ممکن است به زندان بیافتد.

حسین به خبرنگار روزنامه تایمز گفت: اگر لازم باشد به دادگاه بروم، خواهم رفت. من حاضرم برای این کارم به زندان هم بروم.

وی به وکلایش گفته در صورت عدم عقب نشینی شورای شهر بیرمنگام در این زمینه به بررسی قضایی بپردازد. حسین گفت که این دروس برای فرزندش «خطرناک» هستند و باعث ایجاد سردرگمی در نوجوان درباره هویت جنسیتی او می شوند.

این پدر می گوید که تصمیم برای پیگرد او غیرقانونی و نقض حقوق بشر است.

به گفته او، دوره آموزشی «همجنسگرایی» توسط آندروه موفات معاون پیشین مدرسه ایجاد شده است و تبلیغ کننده همجنسگرایی است. وی افزود که این کلاس درسی با «حقوق وی و ایمان دینی او» ناسازگار است.

گفتنی است براساس قانون بریتانیا والدینی که کودکانشان را به مدت طولانی از مدرسه بازدارند با مجازات جریمه حداکثر ۲۵۰۰ یورو، کار اجباری، حکم اجتماعی و حتی زندان تا ۳ ماه روبرو هستند. دادگاه حکم والدین را نیز صادر می کند.

حدود ۶۰۰ کودک مسلمان در اعتراض به درس هایی درباره همجنسگرایی و جنسیت در مارس گذشته از مدرسه جامعه پارکفلد بیرون آورده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha