جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هم اندیشی

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نشست فعالان رسانه حوزه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: جلسه اساتید و فعالان رسانه ای حوزه علمیه اصفهانف با حضور دکتر مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، در سالن کنفرانس مرکز مدیریت حوزه اصفهان برگزار گردید.

وی در مورد اهداف برگزاری این نشست ابراز داشت: حوزه علمیه پس از دعوت از رئیس سازمان بسیج رسانه، سخنرانی هایی را نیز برای او در مدارس علمیه شهر اصفهان برنامه ریزی کرد که یکی از آن ها، جلسه هم اندیشی با اساتید و فعالان رسانه ای بود که حدود سی نفر از طلاب فعال در عرصه رسانه در جلسه مذکور حضوریافتند.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد مباحث مطرح شده در جلسه، اظهار کرد: جلسه در دو بخش انجام شد که در بخش اول سخنران، در مورد نقش رسانه در ترویج دین و انقلاب صحبت کرد و در بخش دوم پاسخگوی سئوالات فعالان رسانه ای بود.

حجت الاسلام امیریان در پایان افزود: رئیس سازمان بسیج رسانه در پایان جلسه ضمن تشکر از مسئولان برگزار کننده این نشست، خواستار ادامه جلسات و دستور هماهنگی بیشترمسئول بسیج رسانه اصفهان با  فعالان رسانه ای حوزه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha