جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تنها راه برون‌ رفت از وضعیت و مشکلات فعلی توجه به منویات رهبری، برخورداری از روحیه انقلابی ‌گری و استفاده کردن از توان جوانان مومن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پنج شنبه شب، در نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان همدان که به میزبانی دفتر امام جمعه همدان برگزار شد، گفت: مهمترین فلسفه برگزاری این گردهمایی، قدردانی و تقدیر از زحمات همه کسانی بود که با تمام وجود در راه این انقلاب تلاش کردند.

وی افزود: هدف از این تجمع آن است که بگوییم ما خود را مدیون زحمات شما عزیزان می دانیم که عمر خود را در زندان‌ها و تبعیدها گذارندید و با مقاومت خود توانستید ثمرات بزرگی را رقم بزنید.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط بین نسل های انقلاب، اظهار کرد: امروز نسل‌های بعدی انقلاب ادامه ‌دهنده همان مسیری هستند که شما انقلابیون آغازگر آن بودید.

وی، انقلاب را تمام نشدنی عنوان کرد و گفت: توجه به احیا و تحقق تفکر انقلابی نیاز جامعه امروز است و باید در این راه به صورت مستمر فعالیت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: راه تحقق بخشیدن به آرمان های موجود که همان اعتدال، استقلال و آزادی است، تقویت روحیه انقلابی ‌گری افراد است و این نیازمند روحیه قوی است.

وی با اشاره اینکه ملت ایران هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد، یادآور شد: اعتقاد ما بر این است، ملتی که انقلابی شروع کرده است، انقلابی نیز ادامه می‌دهد و حرکت می کند، بنابراین همانطور که انقلابیون در مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا کوتاه نیامدند، امروز نیز ما نباید در مقابل آنها کوتاه بیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه تحقق این آرمان‌ها بدون مقاومت ممکن نیست، ابراز داشت: تنها راه برون‌ رفت از وضعیت و مشکلات فعلی توجه به منویات رهبری، برخورداری از روحیه انقلابی ‌گری و استفاده از توان جوانان مومن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha