پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه مرند

حوزه/ حجت الاسلام نعمت زاده در خطبه های نمازجمعه مرند گفت : ملت ایران با همه مشکلاتی که دارند، در حساس‌ترین زمان‌ها در صحنه حاضر هستند و در ۲۲ بهمن امسال هم در برابر چشم‌های نامحرم دشمن، به صحنه خواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز ، حجت الاسلام نعمت زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند، با بیان اینکه مدیران این مملکت با شعار "ما می‌توانیم" اهداف خود را پیش برده اند، گفت: شعارهای انقلاب اسلامی ایران مطابق با فطرت انسان بوده و محدود به جغرافیا و قبایل و نژاد ایرانی نبود.

امام جمعه مرند افزود: رمز پیروزی ما این است که با خود مهربان باشیم و مسئولین با افتخار، مسابقه خدمت به مردم را بگذارند و مردم قدردان این نظام باشند و تا زمانی که این گونه باشیم هیچ قدرتی نخواهند توانست ما را شکست بدهد، اما اختلاف و خیانت به فداکاری‌ها ما را شکست پذیر خواهد کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران با همه مشکلاتی که دارند، در حساس‌ترین زمان‌ها در صحنه حاضر هستند؛ در ۲۲ بهمن ماه امسال نیز با همه گلایه‌ها و مشکلاتی که داریم، در برابر چشم‌های نامحرم دشمن، به صحنه خواهند آمد.

حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: رسالت و مأموریت شهید حاج قاسم سلیمانی به کوری چشم دشمنان، امروز با سرعت به پیش می‌رود.

وی در ادامه اهمیت تشکیل مجلس انقلابی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای حفظ قدرت امروز نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند هستیم، مجلس قدرتمند نیاز به نمایندگان انقلابی و استکبارستیز دارد، لذا باید همتای شهید مدرس‌ها به مجلس راه پیدا کنند.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: مردم باید احساس مسئولیت کرده و از حق خود برای انتخاب نماینده اصلح استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha