جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حفیظه مهدیان

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب تصریح کرد: بی شک برای دفع تهاجم فرهنگی دشمن باید در عرصه فرهنگ قوی شده و نقاط ضعف و کاستی های خود را برطرف کنیم.

حفیظه مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات چندی پیش مقام معظم رهبری در نماز جمعه باشکوه پایتخت و تاکید خاص معظم له مبنی بر قوی شدن به منظور مقابله با دشمن اظهار داشت:  قطعاً این قوی شدن در عرصه های مختلف ظهور و بروز دارد به خصوص مباحث فرهنگی که دارای اهمیت فوق العاده ای است، کما این که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فرهنگ برای جامعه به سان اکسیژن است.

وی افزود: یکی از نکات بسیار مهمی که در زمینه قوی شدن در عرصه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد، لزوم تقویت حس اعتماد به نفس ملی است، چرا که بدون تحقق این مساله نمی توان بر نقاط ضعف و کمبودها غلبه کرد و زمینه مناسب برای اقتدار فرهنگی را فراهم آورد.

این مدرس سواد رسانه ای همچنین با اشاره به ایام الله دهه فجر و لزوم تعظیم و گرامیداشت این روزها گفت: در هفته های اخیر و پس از شهادت حاج قاسم، شاهد حضور میلیونی و بی سابقه مردم در تشییع جنازه این سردار رشید اسلام و پس از آن شکست هیمنه پوشالی آمریکا در جریان حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بودیم که همه این ایام الله نشانه ای برای ماست که قدردان نعمت هایی باشیم که امروز در اختیار داریم.

وی بیان داشت: البته لازمه قدردانی و شکرگزاری نعمت بزرگ انقلاب اسلامی به این است که ما با همه توان خود به دنبال قوی شدن در ابعاد و عرصه های مختلف باشیم و این که نسخه و راهکار مقاومت در برابر دشمن گستاخ و بی شرم، هر چه بیشتر در جامعه ایرانی نهادینه شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha