پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نجم الهدی

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد گفت: حضرت ام‌البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است و خانواده معظم شهدا همان مسیر شهدا را در پیروی از امامت و ولایت می پیمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، شب گذشته همزمان با شب وفات حضرت ام البنین(س) مادر حضرت ابالفضل العباس(ع)، به همت مجموعه فرهنگی عاشوراییان مهریز حوزه علمیه شهرستان مهریز و دفتر امام جمعه، مراسمی با حشور اقشار مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید جمال نجم الهدی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد با گرامداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، صبر و مقاومت خانواده شهدا به خصوص مادران شهدا را ستود.

وی خاطر نشان کرد: شهدای ما شهادت را مقدم بر زندگی مادی انتخاب کردند و داوطلبانه و با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت را پیمودند و امروز خانواده معظم  شهدا همان مسیر را با افتخار طی می‌کنند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد اذعان کرد: حضرت ام‌البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است و مادران و همسران شهدا با تأسی از آن حضرت، پسران و همسران خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند تا برای دفاع از دین و ولایت سینه سپر کنند و نگذارند یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha