جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برخلاف خواست دشمنان، انقلاب در آستانه چهل و دومین سال پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در شهر شال برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان می‌گفتند کار انقلاب در هفته‌های اول پایان می‌یابد، اما امروز در آستانه ورود به چهل و دومین سال پیروزی انقلاب قرار داریم.

وی تصریح کرد: پس از آن دشمنان می‌گفتند ایران چهلمین سال پیروزی انقلابش را نخواهد دید، اما در همین مدت، انقلاب اسلامی ایران با عزت و اقتدارِ بیشتر کارش را پیش برد و بارها دشمن را سر جای خود نشاند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که اراده دشمنان اهمیتی ندارد و این اراده و وعده الهی است که تحقق پیدا خواهد کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: به هر نسبتی که با تقوا زندگی کنیم، به همان نسبت قوی و سربلند می‌شویم و دشمنان در مقابل ما خضوع می‌کنند چرا که خدا می‌خواهد بندگان خوبش سربلند شوند.

وی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع) که بزرگان دین آنها را مربوط به انقلاب اسلامی ایران می‌دانند، خاطرنشان کرد: یکی از احادیثی که می‌گویند درباره انقلاب اسلامی است، از امام باقر(ع) است و آیت‌الله صامت(ره) به عنوان یک فقیه و عالم گفتند که این حدیث درباره انقلاب ماست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به حدیث امام باقر(ع)، تشریح کرد: حضرت فرموده قومی را می‌بینم که از مشرق زمین خروج کرده، حق خود را می‌طلبند، ولی به آنان نمی‌دهند، وقتی چنین دیدند سلاح برمی‌دارند و آنگاه حق آنان را می‌دهند، ولی آنان نمی‌پذیرند تا این که قیام کنند و این حکومت را به جز صاحبشان به کسی تحویل نخواهند داد و اینان کشته‌هایشان شهیدند.»

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه در آیات و روایات آینده جهان روشن و امیدوارکننده ترسیم شده است، بیان کرد: شاید آزادی کربلا از دست بعثی‌ها بسیار دور از انتظار بود اما بحمدالله تحقق پیدا کرد و آزادی بیت المقدس به مراتب راحت‌تر از کربلا و نجف خواهد بود و با یاری خدا این امر محقق خواهد شد.

وی در پایان یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، مرحوم آیت الله شالی و شهدای شهر شال را گرامیداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha