جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری سه دوره اردوی آموزشی، تابستان سال آینده برای طلاب استان خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در حاشیه همایش مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، گفت: خواهران و برادران مبلغ نقش مهمی در کیفیت بخشی به برنامه های نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) دارند، لذا در این راستا امضای تفاهم نامه همکاری حوزه های خواهران و برادران با کمیته امداد می توانند برنامه های مراکز نیکوکاری در حوزه ها را توسعه دهد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان ادامه داد: مبلغان می توانند در شناسایی و جلب کمک های خیران و همچنین ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم کیفیت بخشی به برنامه های دینی فرهنگی حوزه با سایر نهادها پررنگ تر و اثرگذار تر شود، خاطر نشان کرد: راه اندازی مراکز نیوکاری در حوزه ها می تواند در گسترش فرهنگ دینی قرآنی در بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) موثر باشد. 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان از برگزاری ۳ دوره اردوی آموزشی برای طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: اردوهای آموزشی تقویتی، ناقصی و ارتقایی، تابستان آینده در مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha