سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست خبری فیلم کشتارگاه

حوزه/ نشست خبری فیلم سینمای کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی در حالی برگزار شد که باران کوثری، در سخنانی متناقض گفته که من تنها در نشست های مطبوعاتی فیلم هایم شرکت می کنم، اما فیلم ها روی پرده را نمی بینم چون دل و دماغش را ندارم!

یادداشت رسیده/ خانم باران کوثری بازیگر فیلم «کشتارگاه»، در نشست خبری پس از نمایش فیلم، گفته که «تنها جایی که من در جشنواره حضور داشته ام، نشست های مطبوعاتی فیلم هایم بوده، چرا که معتقد هستم حضور خبرنگاران و منتقدان موثر است، اما فیلم ها در جشنواره را روی پرده ندیده ام، چون دل و دماغش را نداشته ام و این مسئله ای کاملا شخصی است»

 کافی نیست خانم کوثری؟ در نشست های خبری شرکت می کنید، اما می گوئید فیلم را در سالن های جشنواره نمی بینید، چون حالتان خوب نیست!!، یکبار قبل از گفتن این حرف ها فکر کرده اید به آن ها؟ خنده دار نیست؟

یکی دیگر از همکارانتان هم دل و دماغ جشنواره نداشتند و آن را تحریم کردند، اما تلفنی در نشست خبری شرکت کردند! آن یکی جشنواره را تحریم می کند و کلاً نمی آید، یکی دیگر تلویزیون را تحریم می کند و سینما را نه، یکی دیگر سینما را تحریم می کند و تلویزیون را نه، یکی دیگر می گوید صبر کنید این کارم تمام شود بعد تحریم می کنم! همه هم درد مردم را دارید! ما که خسته شدیم شما را نمی دانم، تا کی این کارهایتان ادامه دارد، اما لااقل پای حرف هایتان بایستید.

طعنه ای هم به فیلم های ایدئولوژیک زدید که با حمایت های ارگانی ساخته شده اند، شما که خودتان و فیلم هایتان از همه جایش ایدئولوژی بیرون می زند، فقط نکته اینجاست که ایدئولوژی ما با شما فرق دارد و ما جرأت گفتنش را داریم شما نه؟ در مورد هزینه تولید هم صحبت کردید، هزینه تولید فیلم های ایدئولوژیک ما که مشخص است، اما شما بگوئید که پول فیلم های شریفی که در آن ها بازی می کنید و در اکران شکست می خورد از کجا می آید؟

محمدرضا پورصفار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جوادی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    1 0
    سلبریتی ها یا آفتاب پرست
  • علی US ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    1 0
    برای شانتاژ و موضع گیری اپوزوسیونی حوصله دارند؟
  • محمد IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    2 0
    بله دیگه اون موقع که میان کاندیدای مورد نظرشون رو تبلیغ میکنن که حالشون خوبه کلا برای بدبخت کردن مردم حاشون خوبه.اون موقع که دستمزدهای میلیاردی میگیرن حالشون خوبه.جشنواره هم نیای مهم نیست ماهم دل ودماغ دیدن فیلمای شمارو نداریم حتی دل ودماغ دیدن خود شما رو هم نداریم
  • صادق IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    1 0
    بهش بگید دماغت رو یکبار دیگه عمل کن شاید دل ودماغ فیلم دین رو پیدا کنی
  • طلبه بانو IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    1 0
    شما یک سلبریتی نشون بدین که رو حرفش مونده باشه...