شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن بیگلری

حوزه/ استاد حوزه گفت: امروز بنده در صدا و سیما هیچ اثری از سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها ندیدم و حتی آهنگ هایی پخش شد که متناسب با امروز نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسن بیگلری، عصر امروز، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها، گفت: متاسفانه برخی از مناسبت ها و روزها اگر در شهر و یا صدا و سیما نگاه بیندازیم، اثری از رویداد آن روز نخواهیم دید.

وی افزود: امروز بنده در صدا و سیما هیچ اثری از سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها ندیدم و حتی آهنگ هایی پخش شد که متناسب با امروز نبود.

حجت الاسلام بیگلری با بیان اینکه خواهران و مادران در جامعه باید زندگی حضرت ام‌البنین(س) را به عنوان الگو انتخاب کنند، ابراز داشت: دقت در ایمان ایشان یکی از نکاتی است که باید به آن به صورت ویژه پرداخت.

وی تصریح کرد: از زمانی که هویت ایمانی حضرت ام البنین(س) شکل گرفت، روز به روز به خاندان عترت بیشتر متصل شد و این ایمان با گذشت زمان تکمیل‌تر می شد و این همان موضوعی است که باید به آن پرداخته شود.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه حضرت ام البنین(س) به صورت عملی تعهد نسبت به حریم امامت و ولایت را به نمایش گذاشت، گفت: ایشان الگوی مادری کامل هستند و بهترین منبعی که می‌تواند معرف فرزند حضرت ام البنین سلام الله علیها باشد، اوصاف امام صادق علیه‌السلام در مورد حضرت عباس(ع) است.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام بسیاری از افراد از جان و آبروی خودشان برای اسلام گذشتند، ابراز داشت: حضرت ام البنین(س) از همه چیز خود برای اسلام گذشت و فرزندانش را در راه اسلام فدا کرد.

حجت الاسلام بیگلری در پایان یادآور شد: در قضیه هواپیمای اوکراینی نیز سردار حاجی زاده در همین مسیر گام برداشت و از آبروی خود گذشت تا نظام آسیب نبیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha