شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی

حوزه/رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به استقبال میلیونی مردم ایران از پیکر حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید.

به گزارش  خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی در حاشیه همایش سرداران رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحوم شهید سلیمانی این‌قدر بزرگ بود که هم حیاتش و هم شهادتش برکات فراوانی داشت و در این تجلیل و تقدیری که از این بزرگوار در مراسم شهادتش در شهرهای مختلف ایران شد می‌توانم بگویم که روح تازه‌ای در انقلاب دمیده شد و به جهان نشان داد که اکثریت مردم ایران عاشق شهادت و نظام هستند.

وی ادامه داد: تشییع پیکر ایشان در طول تاریخ سابقه نداشته است، تشییعی که بر پیکر ایشان در کربلا، نجف، کاظمین، اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان به عمل آمد نشان‌دهنده‌ای عمق علاقه مسلمانان عراق و ملت ایران به ایشان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی ابراز داشت: البته این تشییع باشکوه نتیجه اخلاص آن بزرگوار نیز بود چراکه جزء برای خدا حرف نمی‌زد و کاری انجام نمی‌داد.

وی بابیان این‌که شهادت ایشان جبهه مقاومت را تقویت کرد، تصریح کرد: ایشان خودش را به خدا فروخته بود و غرق در اخلاص بود و بر همین اساس فکر می‌کرد که اصلاً مسائل دنیوی در نظر ایشان ارزش نداشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: مراسمی که آیت‌الله مکارم شیرازی برپا کردند در نوع خود بسیار مهم بود به‌خصوص در قم که مرکز انقلاب و مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha