شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک وظیفه‌ای شرعی و اخلاقی است که قطعاً برگزاری باشکوه آن دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در بحث امنیت یک کشور داشتن اقتدار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: اگر رهبران یک کشور اقتدار داشته باشند و قدرت لازم را داشته باشند و جهان بداند که این کشور دارای قدرت عظیمی است، امنیت، آسایش و آرامش کشور حفظ می‌شود و اگر کشوری اقتدار نداشته باشد یقیناً آرامش و آسایش مملکت از بین می‌رود.

آیت‌الله فقیهی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای آحاد شهروندان لازم است این است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند به‌عبارت‌دیگر اگر کسی جان و مال و آبروی خودش را می‌خواهد باید در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کند.

وی افزود: حضور در راهپیمایی یک وظیفه‌ای شرعی و اخلاقی است و برای حفظ امنیت و جان خودمان نیاز به این داریم که در این تظاهرات شرکت کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در دهه‌های گذشته همواره در مسیر عزت، اقتدار و مقاومت حرکت کرده و قطعاً در چهل سال دوم انقلاب نیز این مسیر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha