پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه ستاد ارتحال

حوزه/ جلسه ستاد ارتحال آیت الله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، جلسه ستاد ارتحال آیت الله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این جلسه بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم تشییع و یادبود آیت الله طبرسی در قم و ساری تأکید کرد.

وی با بیان این که همه باید تلاش کنند تا مراسمی در خور شأن آن عالم فقید در استان برگزار شود، افزود: آیت الله طبرسی، عمر با برکت خود را صرف خدمت به دین، انقلاب و مردم کرد و باید مراسمی در شأن و جایگاه ایشان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، از آیت الله طبرسی به عنوان شخصیتی دلسوز برای انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: ایشان در طول عمر با برکت خود همواره در مسیر ولایت و رهبری حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که خدمات ارزشمند آیت الله طبرسی به مازندران و مردم طبرستان همواره ماندگار خواهد ماند، افزود: این عالم وارسته چهار دهه در سنگر امامت جمعه و دو دهه نیز در سنگر نمایندگی ولی فقیه در استان آثار و برکات بسیاری را از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری مراسمی باشکوه برای این عالم وارسته به میدان بیایند، تصریح کرد: به طور حتم ملت قدرشناس و عالم دوست مازندران نیز در روز تشییع پیکر این عالم وارسته حماسه ساز خواهند شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha