سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فیلم درخت گردو

حوزه/ منتقد حوزوی سینما و تلویزیون تصریح کرد: "درخت گردو" با وجود برخی ضعف ها به خصوص در بخش فیلمنامه و شخصیت پردازی، فیلمی تکان دهنده و جذاب برای مخاطب سینمای ایران به شمار می رود.

محسن متقی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که آخرین فیلم محمد حسین مهدویان با عنوان "درخت گردو" اثری تکان دهنده و جذاب برای مخاطب است، اظهار داشت: در این فیلم برخلاف دیگر فیلم های مهدویان همچون" ایستاده در غبار" که کاملا مستند بود، راوی قصه مردی بود که در جنایت بمباران شیمیایی سردشت، خانواده خود را از دست داده است.

وی در خصوص ایفای نقش بازیگران اصلی فیلم نیز گفت: در این فیلم، انصافاً پیمان معادی، بازی قابل قبولی از خود ارایه می کند، هر چند که برخی دیگر از بازیگران به خصوص مهران مدیری اصلاً نتوانسته ایفاگر نقش مناسبی در این اثر ملتهب و درام باشد، ضمن آن که مینا ساداتی نیز با وجود تلاش های قابل تقدیرش، انتظار مخاطب را از توانمندی خود برآورده نمی کند.

این منتقد سینما همچنین افزود: در این فیلم برخی سکانس های تکان دهنده و احساسی، مخاطب را با خود همراه می کند به طوری که کمتر کسی است که با تماشای این فیلم، منقلب نشده و گریان نشود و این نشان می دهد که کارگردان در برانگیختن احساس مخاطب موفق بوده است.

وی تاکید کرد: با وجود برخی ضعف ها در فیلم "درخت گردو" که ممکن است در هر اثر سینمایی نیز وجود داشته باشد، بنده معتقدم ما باید در خصوص فرازهای تاریخی دوران دفاع مقدس به خصوص جنایاتی که از سوی صدام و اربابان غربی آن علیه ملت مظلوم ما صورت گرفته، دست به تولید آثار جذاب و پرمحتوا بزنیم و در این باره به هیچ وجه کوتاهی نکنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha