جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی:

حوزه/ حجت الاسلام فعال آذر گفت: دین و همه مذاهب مدیون جمهوری اسلامی است که توانسته است دین را از درون خانه‌ها خارج کرده و در جامعه مطرح کند و ما اگر از این فرصت استفاده نکنیم روز قیامت شرمنده خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عسگر فعال آذر، در همایش «یاوران انقلاب» که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر که روز نجات ملت ایران از دست طاغوت است یوم الله به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی رسیدن به استقلال در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی بوده است و بعد از چهل سال به این هدف نائل شده‌ایم و البته باید کاستی‌ها و ضعف‌ها را هم برطرف کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یکی از کارهای بزرگ انقلاب اسلامی خارج کردن دین از مهجوریت بود و عده‌ای از مسلمانان همچون مسیحی‌ها دین را محدود کرده بودند در اعمال فردی.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی همه نقشه‌های غربی را نقش بر آب کرده و دین را از مهجوریت خارج کرد و دین‌داران و دین‌مدارن باید قدر این نعمت را بدانند.

حجت الاسلام فعال آذر اضافه کرد: حوزه‌های علمیه از ظرفیت انقلاب اسلامی در پیشبرد فرهنگ به نحو کامل استفاده نکرده‌ و امروز دشمن در فضای مجازی تلاش دارد دین را از جامعه خارج کند و وظیفه حوزه‌های علمیه این است که در مقابل دشمن با تمام توان ایستاده و مقاومت کنند.

وی بیان داشت: دین و همه مذاهب مدیون جمهوری اسلامی است که توانسته است دین را از درون خانه‌ها خارج کرده و در جامعه مطرح کند و ما اگر از این فرصت استفاده نکنیم روز قیامت شرمنده خواهیم شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha