جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در طول دوران پس از انقلاب اسلامی هر جا که دشمن اقدامی جاهلانه و بی خردانه علیه اسلام، انقلاب و نظام انجام داد پاسخی محکم، کوبنده و سیلی محکمی از ملت ایران دریافت کرد.

آیت الله محسن فقیهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مورد پیام ها و آثار برگزاری مجالس گرامیداشت شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: اگر در راهپیمایی ها، مراسم 22 بهمن ماه، انتخابات و همچنین مراسم گرامیداشت شخصیت های انقلابی و اسلامی، حضوری پر رنگ داشته باشیم مانند حضور پر شوری که در مراسم تشییع، ترحیم و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی شاهد بودیم؛ قطعاً دشمنان مأیوس خواهند شد و نقشه های شوم آنان نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان متوجه شدند که هر ضربه ای به کشور وارد کنند، نتایج آن را خواهند دید. حاج قاسم را شهید کردند و شهادت ایشان باعث شد که مجلس عراق در تصمیمی بی سابقه و تاریخی تصویب کرد آمریکا از کشورش خارج شود و در آینده در تمام منطقه خروج نیروهای آمریکایی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: همه شهروندان کشور وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی دارند که به منظور آسایش و آرامش مردم در زندگی، اقتدار کشور را تقویت کنند و این اقتدار در صورتی حاصل می شود که در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس آینده حضور حداکثری داشته باشیم و همچنین در مراسمی که برای افراد انقلابی و اسلامی گرفته می شود به بهترین نحو شرکت کنیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha