جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، در جمع روحانیون یزدی گفت: بی توجهی به دستاورهای انقلاب و غفلت از انقلاب دو مشکل اصلی در چهل سال اول انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی، در نشستی با روحانیون استان یزد به مناسبت دهه مبارک فجر، با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و اشاره به افتخارات انقلاب اسلامی، اظهارکرد: اگر بی توجهی به دستاوردهای انقلاب نمی بود، امروز مشکلات فعلی در کشور وجود نداشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در چله اول انقلاب با دو مشکل روبرو بودیم، افزود: بی توجهی به دستاورهای انقلاب و غفلت از انقلاب دو مشکل اصلی در چهل سال اول انقلاب بود.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی خاطرنشان کرد: اولین بار امام(ره) با مطرح کردن اصطلاح «اسلام آمریکایی»، در عمل آن را شکست داده و نشان دادند که اسلام با مدیریت ولایت مطلقه فقیه بن بست ندارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۰ و هشدار ایشان اذعان کرد: انقلاب یک جهاد اصغر دارد که در تشکیل حکومت توسط پیامبر بود و یک جهاد اکبر که در دوره درون سازی انقلاب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از پنج مرحله تمدن نوین اسلامی فقط دو مرحله آن شکل گرفته و هنوز بعد از چهل سال در تشکیل دولت اسلامی مانده ایم که البته دولت به معنای تمام سیستم های حاکمیتی اعم از سه قوه است.

لازم به ذکر است، این نشست به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر، اداره تبلیغات اسلامی استان، پایگاه مقاومت بسیج اساتید و مبلغین در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha