جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه خواهران آمل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)آمل گفت: رسالت حوزه‌های علمیه، تربیت نیروی ارزشی و انقلابی بر اساس کرامت انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: حوزه‌ علمیه در راستای تربیت نیروی ارزشی و انقلابی بر اساس کرامت والای بانوان در عرصه‌هایی که اسلام توصیه کرده، بنیان‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش تربیتی بانوان طلبه آن است که باید در کنار تحصیل، با تهذیب نفس و فهم سیاسی در همه صحنه‌هایی که انقلاب، حضور یافته و با گفتار و عمل، وظایف خود را انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل با اشاره به نقش طلاب در بی‌اثر کردن نقشه دشمن اظهار کرد: طلاب نباید حتی برای یک‌لحظه هم حضور در میدان‌های مختلف را فراموش کنند بلکه باید همواره در صف مقدم بوده و آماده روشنگری در جامعه باشند.

وی خاطر نشان کرد: حضور با بصیرت و به‌موقع بانوان طلبه، سبب از بین بردن بسیاری از فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن شده و از سویی دیگر موجب می‌شود تا با عزمی راسخ، در کنار ولایت، سخن حق را زنده نگه دارند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha