چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ سفر حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه به سمنان

حوزه/ از ویژگی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمانی با اربعین شهید سردار سلیمانی است. حضور در این روز ادای دین به این شهید، حضور در صحنه و اعلام برای یاری دین خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین  غفوری، قائم مقام حوزه های علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه، گفت: ۲۲ بهمن یوم الله مسلم است. براساس فرهنگ قرآن کریم،‌ یوم الله  به روزهایی گفته می شود که قدرت خدا در آن روز ظهور می کند.

وی با بیان این که  قبل از انقلاب کسی باور نمی کرد، قدرتی در داخل کشور پیدا شود و بر رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی با آن همه پیشتوانه های غربی و امکانات مسلط شده و آن را ساقط کند گفت: اما قدرت خدا ظهور کرد به این معنی که خدا اراده کرد و تازیانه عذاب را بر آن اقوام ظالم کشید.

 قائم مقام حوزه های علمیه عنوان کرد: اربابان رژیم پهلوی تلاش شان این بود این قدرت سرنگون نشود، اما قدرت خدا برتر بود و آن حکومت سقوط کرد.

وی بیان داشت: زمانی که اسلام آمد و دین بر جامعه اسلامی حاکم شد، این روز به عنوان یوم الله نام گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: انتظار این است هر کسی که نگران عزت و اقتدار کشور و نظام است، در این یوم الله وارد میدان شود و به شهدا و امام راحل اعلام کنند که برای وصیت، خون و فداکاری شما ارزش قائل هستیم و به وصیت شما عمل می کنیم و در آن روز به میدان می آئیم.

 قائم مقام حوزه های علمیه عنوان کرد: به میدان می آیم تا با شعارمان، جبهه استکبار، عوامل داخلی و کسانی که در داخل به دنبال سست کردن اراده ملت هستند را ناامید کنیم و پیروزی بزرگتری بر همه صحنه های گذشته بیفزاییم.

وی بیان داشت: از ویژگی های  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، همزمانی با اربعین شهید سردار سلیمانی است. حضور در این روز ادای دین به این شهید، حضور در صحنه و اعلام برای یاری دین خدا است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha