پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم منصوره ازغندی معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران

حوزه/ خانم ازغندی با بیان این که راهپیمائی ۲۲ بهمن فرصت بسیار مغتنمی برای فعالیت های تبلیغی حوزه های علمیه خواهران است، گفت: در این غرفه ها کارشناسانی از مدارس علمیه حضور دارند و ضمن معرفی حوزه خواهران به تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی مدارس علمیه می پردازند.

خانم منصوره ازغندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: امسال پنجمین سالی است که مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری مدارس علمیه در مسیر راهپیمائی ۲۲ بهمن اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی می نماید.

وی افزود: یکی از اهداف مهم در برپایی این غرفه ها شناساندن فعالیت های حوزه های علمیه خواهران استان تهران است تا بدین طریق بتوانیم اطلاع رسانی بیشتری به اقشار مختلف مردم درباره کارکردها، اهداف و رسالت های حوزه های علمیه خواهران داشته باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان تهران ابراز داشت: راهپیمائی ۲۲ بهمن فرصت بسیار مغتنمی برای فعالیت های تبلیغی حوزه های علمیه خواهران است. در این غرفه ها کارشناسانی از مدارس علمیه حضور دارند و ضمن معرفی حوزه خواهران به تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی صورت گرفته می پردازند و در کنار آن برنامه های گوناگون فرهنگی نیز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن برای عموم مراجعین به ویژه بانوان ارائه می شود.

خانم ازغندی در پایان خاطر نشان کرد: در شهر تهران ۵ غرفه در مسیرهای راهپیمائی ۲۲ بهمن برپا خواهد شد و در شهرستان ها نیز هر کدام از مدارس علمیه اقدام به برپایی غرفه در مسیر راهپیمائی با اهداف ذکر شده خواهند نمود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    تو