جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عرب

حوزه/ حجت‌الاسلام عرب گفت: این‌جانب از دانش آموزان عزیز، دوستداران حاج قاسم سلیمانی و تمامی آحاد جامعه دعوت می‌کنم تا با حضور آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حماسه دیگری را در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم زنند.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از کلیه دانش آموزان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دعوت کرد.

وی اظهارداشت: در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پانهادن به گام دوم انقلاب، شاهد آثار و برکات این انقلاب بزرگ در اقصی نقاط جهان هستیم؛ حرکتی که با بنیان‌گذاری امام خمینی (ره) به پشتیبانی ملت ایران آغاز شد و به رهبری امام خامنه‌ای ادامه یافت، نام ایران اسلامی را نه‌تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزاده جهان قرین مفاهیم بزرگی چون عدالت‌خواهی و استکبارستیزی کرده است.

وی تصریح کرد: خدای متعال را سپاسگزاریم که با تمام تلاش‌هایی که دشمن برای نابود کردن این انقلاب انجام می‌دهد، به گفته رهبر عزیزتر از جانمان این اتفاقات فقط نشان‌دهنده آن‌که انقلاب زنده بوده و خون قاسم‌ها خود گواه بر این مطلب می‌باشد، آنانی که می‌خواهند از پیشرفت این حرکت جلوگیری کنند، مردان ما را به شهادت می‌رسانند، غافل از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها بسیار قدرتمندتر از سردار سلیمانی‌ها هستند.

حجت‌الاسلام عرب ادامه داد: امروز درحالی‌که چهل و یکمین سال حیات انقلاب را گرامی می‌داریم که این ایام با شهادت سردار شجاعمان، حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و این مسئله عزم مردم شهیدپرور ایران اسلامی را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دوچندان می‌کند.

مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در پایان خطاب به دانش آموزان، گفت: این‌جانب از دانش آموزان عزیز، دوستداران حاج قاسم سلیمانی و تمامی آحاد جامعه دعوت می‌کنم تا با حضور آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حماسه دیگری را در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم زنند.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    راه پیمایی جشن واحساس شادی کردن وگرامی داشتن ۲۲بهمن بشرطی باید گرامی داشته شود