پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الله اکبرکاشان

حوزه / هم‌زمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی، بانگ الله‌اکبر و فریاد مرگ بر آمریکای مردم دارالمؤمنین و ولایت مدار کاشان، بر بام مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه، پایگاه‌های بسیج و منازل طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، هم‌زمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی، بانگ الله‌اکبر و فریاد مرگ بر آمریکای مردم کاشان، بر بام مساجد، مدارس علمیه، پایگاه‌های بسیج، پارکها ، میادین و منازل شهروندان کاشانی طنین‌انداز شد.

زنان، مردان، روحانیون، طلاب، جوانان و نوجوانان کاشانی امشب بر بام مساجد، مدارس علمیه و منازل خود رفته و با صدای بلند بانگ الله‌اکبر سر دادند.

هم‌اکنون دارالمؤمنین کاشان سراسر غرق در شور و شادی و هیجان برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بوده و جشن و جنگ شادی با نورافشانی در اقصا نقاط این شهر در حال برگزاری است.

بر پایه این گزارش حضور پرشور و غیرقابل وصف مردم کاشان در میدان جهاد این شهر با بانگ الله اکبر و فریادمرگ برامریکا همراه با نورافشانی از زمین و هوا و جشن و سرور چهره خاصی را به این شهر داده است.

  لازم به ذکر است، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا ساعت ۹ صبح از سه مسیر آغاز و  به طرف میدان جهاد  این شهر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha