پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دعوت علمای خوزستان

حوزه/ علمای خوزستان در گفتگو با خبرنگاران حوزه در خوزستان تصریح کردند؛ فردا همه می آییم؛ یک صدا و همدل برای عظمت ایران و ایرانی...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از علمای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آوردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن عرصه نمایش اقتدار ملت ایران علیه استکبار جهانی

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، اظهارداشت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف است با چهلم شهادت سردار سلیمانی عرصه نمایش اقتدار و رزم ملت ایران علیه استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم منحوص صهیونیستی است.

وی  با بیان اینکه فردا همراه با ملت ایران، یک صدا و همدل برای عظمت ایران و ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد، گفت: فردا به همراه سایر هم میهنانمان در جای جای ایران اسلامی و بلکه در اقصا نقاط جهان به خیابان می آییم و اعلام می کنیم که ما از ظلم بیزاریم و مقابل زورگویان عالم تا آخرین قطره خون خود، خواهیم ایستاد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: فردا همه جهان خواهند دید که راه‌پیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن به همت همه اقشار مختلف مردمِ همیشه سرافراز استان خوزستان و پایتخت دفاع مقدس به صحنه تجدید عهد و بیعت دوباره امت حزب‌الله به‌ویژه عشایر غیور عرب، لر و بختیاری با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مبدل خواهد گشت.

فردا شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این رابطه گفت: سال به سال بر حضور پرشکوه و مقتدرانه مردم افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله امسال نیز شاهد حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

امام جمعه اهواز، حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی‌های سالانه ۲۲ بهمن را یک نشانه خواهند و توضیح داد: این حضور نشان از آن دارد که خداوند متعال محبتی در دل‌ها ایجاد می‌کند تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنیم و تاکنون به برکت اهل‌بیت و رهبری امامین انقلاب اسلامی و شهدا، شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی‌های سالانه هستیم و فردا نیز شاهد این حضور گسترده‌تر خواهیم بود.

با مشتی محکم و فریادهایی کوبنده تجدید بیعتی دوباره با آرمان انقلاب و شهدا خواهیم بست

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با دعوت از طلاب و روحانیون برای شرکت در یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: از همه ملت ایران به‌ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان، تقاضا دارم، با مشتی محکم و فریادهای کوبنده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته و برای بار دیگر تجدید بیعتی با آرمان انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، به ویژه سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی، داشته باشند.

فردا روز قیام سلیمانی‌هاست/ دشمنان آماده دریافت سیلی محکم ملت باشند

اما حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، استاد برتر حوزه علمیه خوزستان، به عنوان یکی دیگر از شخصیت های حوزوی خوزستان، در این رابطه با بیان اینکه فردا روز قیام سلیمانی‌هاست، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر اینکه ضریب امینی ملت و کشور بالاتر می‌برد، ضریب نفوذ جبهه مقاومت در منطقه و دنیا را نیز افزایش خواهد داد.

این استاد حوزه، حضور مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن را تجدید عهدی با خط جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی دانست و افزود: این راه، همان خطی است که دشمنان را به محاق ذلت و شکست برده و امنیت کشور را تضمین کرده است؛ از این رو به دشمنان بیان می کنم که آماده دریافت سیلی محکم ملت ایران باشید.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب شرعی و سیاسی است

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سبب ضربه سهمگین به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیسم است.

وی تصریح کرد: ملت ایران ۴۱ سال اقتدار و پیشرفت را در سایه حضور در صحنه و شکل دهی حماسه یوم الله ۲۲ بهمن آفرید و خوزستانی‌ها پیشگام و پیشتاز حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه سبب خلق اقتدار و انسجام ملی و تقویت امنیت ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا و لبیک گویی به ندای رهبری و ولی فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی با اشاره به همزمانی یوم الله ۲۲ بهمن و چهلم شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خوزستانی‌ها همگام با ملت ایران در پاسداشت و تکریم این شهدای گرانقدر و همراهی با مقاومت منطقه در انتقام خون شهید سردار سلیمانی و مطالبه خروج آمریکایی‌ها از غرب آسیا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت می‌کنند.

وی شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را یک واجب شرعی، سیاسی و انقلابی دانست و تصریح کرد: به حکم عقل و شرع، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که سبب خشم و تضعیف دشمنان می‌شود، ضروری است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha