جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ مراجع معظم تقلید، علما و شخصیت های حوزوی امروز با حضور در جمع مردم در جشن چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و از این حضور و شکوه مردم تقدیر نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مراجع معظم تقلید، علما و شخصیت های حوزوی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن  مردم قم در  جشن در چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و از این حضور و شکوه مردم تقدیر نمودند.

بر اساس این گزارش: حضرت آیت الله نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی 22بهمن قم گفتند: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش باشکوه وحدت و مایه اقتدار ملت ایران و اعلام انزجار از استکبار و صهیونیست هاست.

ایشان افزودند: این حضور حماسی مردم یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه صهیونیزم جهانی است.

مردم با این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند

آیت الله  العظمی مکارم شیرازی نیز در حاشیه این راهپیمایی عظیم مردم قم گفتند: حضور گسترده مردم برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت ایران بود . حضور حماسی مردم نشان دهنده توخالی بودن تبلیغات رسانه ای دشمنان است. مردم با این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

کسانی را انتخاب کنید که به فکر معامله قرن و جفاکاری نباشند

حضرت آیت الله جوادی آملی با تمجید از حضور حماسی مردم گفتند: به برکت خون شهدا و قرآن امروز توفیق استقلال و آزادی به این ملت بزرگ داده شده است.

ایشان افزودند: پیام من به همه آزادی خواهان جهان و ملت های موحد و مسلمان این است که کسانی را انتخاب کنید که به فکر معامله قرن و جفاکاری نباشند.

معظم له خاطر نشان ساختند: دو نکته اساسی قابل ذکر است اول اینکه مسئولان همه تلاش خود را به کار گیرند تا مردم در رنج و اندوه نباشند و نکته بعدی اینکه توصیه رونق تولید جدی گرفته شود تا امنیت و آسایس برای مردم فراهم شود.

امروز خوشحالیم

آیت الله حسینی بوشهری امروز در حاشیه راهپیمایی عظیم 22 بهمن درقم  با ابراز خرسندی از حضور بی نظیر و حماسی مردم در این راهپیمایی گفت: باید به این مردم رشید ایران و این حضور باشکوه آنان تبریک و آفرین گفت.

وی افزود: 22بهمن ماه یادآور از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری مردم برای احیای اسلام و احیای عزت و شرافت بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان ساخت: امروز خوشحالیم که با وجود همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب مردم جانانه پای انقلاب ایستاده اند و نشان داده اند که اگرچه دشمنان سرداران ما را به شهادت رسانده اند اما این ملت لحظه ای از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی اشان عقب نشینی نکرده اند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: مردم همواره با حضور در همه صحنه های انقلاب اسلامی  نشان داده اند که پای انقلاب ایستاده اند و با امام راحل و شهدای گرانقدر ما عهد بسته اند که لحظه ای از اسلام عزیز دست نکشند و به فضل الهی این راهپیمایی ها و حضورهای حماسی همواره ادامه خواهد داشت.

شکست دشمن در همه توطئه‌ها

آیت الله محسن اراکی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با مردم قم اظهارکرد: مردم با حضور خود توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و فشارهای دشمن مردم را از نظام و رهبری جدا نکرده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی افزود: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که مردم همچنان در راه انقلاب و رهبری ثابت‌قدم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از شور و شعور انقلابی آن‌ها است، افزود: مردم با حضور خود حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب را به اثبات رساندند، پیام دیگر این حضور این بوده که مردم توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و فشارهای دشمن مردم را از نظام و رهبری جدا نکرده است.

وی یکی دیگر از پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن را شکست دشمن در همه توطئه‌های خود دانست و ادامه داد: حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دسیسه افکنی های دشمنان بوده و دشمن در همه توطئه‌های خود اعم از تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شکست‌خورده است.

این حضور مانند سال های قبل سبب امیدواری مردم شود

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: حضور مردم در سراسر کشور از جمله قم که خاستگاه انقلاب اسلامی به شمار می رود چشمگیر است و امیدواریم این حضور مانند سال های قبل سبب امیدواری مردم شود.

دادستان کل کشور  با بیان این که حضور حماسی مردم دشمنان را ناامید کرد، اظهار داشت: دشمنان بدانند که با حضور این مردم انقلابی و بصیر هیچگاه به اهداف خود نخواهد رسید و این مردم با همه وجود پای اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

شهادت حاج قاسم سلیمانی ملت ایران را پایدارتر و مقاوم تر کرده است

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  اظهار داشت: یو الله 22 بهمن را به رهبری معظم انقلاب و ملت انقلابی و فداکار تبریک می گویم.

وی ادامه داد: خداوند را شکر می کنم که هر سال مردم انقلابی تر از سال گذشته در راهپیمایی حضور پیدا میکنند ودشمن را مایوس می کنند و هرسال بینش  وآگاهی مردم به هدایت های رهبری و عداوت و دشمنی استکبار بالاتر می رود و حضور جدی تر مردم  خصوصا نسل جوانان را شاهد هستیم.

آیت الله فاضل لنکرانی تاکید کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن  با چهلمین روز شهادت اسطوره آزادگان وانقلابی جهان سردار سلیمانی مصادف شده و انگیزه ایجاد کرد تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی و راه و اهداف شهدای والا مقام احساس دین بیشتری بکنند.

وی افزود: علاوه بر این شهادت ایشان مردم را نسبت به حفظ ارزش ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی پایدارتر و مقاوم تر کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: امیدوارم این راهپیمایی ، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ذلیل تر کرده و انقلاب را به پیروزی نهایی برسد .

حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده بصیرت و ولایتمداری است

آیت الله شب زنده دار در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز را مهم برشمرد و  اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که با وجود تبلیغات گسترده علیه نظام هدف را فراموش نکرده و در مسیر آرمان های انقلاب 57 آماده جانفشانی هستند.

وی ادامه داد: مردم به خوبی می دانند که در چه زمان هایی باید وارد عمل بشوند و اجازه ندهند دشمنان نظام به اهداف شوم خود برسند.

آیت الله شب زنده دار به تقارن چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این اراده ای الهی است که چهلمین روز شهادت این بزرگ مرد تاریخ اسلام با یوم الله 22 بهمن پیوند بخورد.

راه انقلاب با حضور مردم و ولایت فقیه تضمین شده است

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: حضور مردم در این روز پررنگ است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مردم همیشه پیشتیبان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، یعنی انقلاب با حمایت مردم و از درون مردم به وجود آمده است.

وی افزود: مردم با رهبری امام راحل انقلاب را دنبال کردند و در انتخابات حضور داشتند، الان به رهبری امام خامنه ای این مسیر ادامه خواهد داشت و معتقدیم تا مردم و رهبری را داریم راهمان تضمین و ثبیت شده است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای تثبت ولایت فقیه است

آیت الله سعیدی، امام جمعه قم در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک این روز را به همه مؤمنین و مسلمانان ایران اسلامی که در اطاعت از رهنمودهای رهبری در این هوای سرد به میدان آمدند، تبریک می گویم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: ویژگی راهپیمایی 22 بهمن امسال، همزمانی با اربعین سردار شهید سلیمانی است و همین مسئله موجب باشکوه تر شدن آن شده است.  

وی افزود: در هر سالی مردم در چنین روزی برای تجدید بیعت و اعلام موضع به میان می آیند یعنی حضور مردم در این هوای سرد برای انگیزه دین و تثبت ولایت فقیه و حکومت اسلامی است.

آیت الله سعیدی گفت: از خدا می خواهیم ملت ما را به همه آمال و آروزها برساند و دشمنان ما را ذلیل کند.

در حال تکمیل ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha