جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم حجت الاسلام منذر

حوزه/این خواب، درست است و چنین جنگی در آن نواحی واقع خواهد شد و ما- چنانکه دیدی – در فرجام، پیروز خواهیم شد”.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از اندیشکده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین علی ابوالحسنی(منذر)، آیت‌الله نصرالله شاه آبادی، فرزند آیت‌الله شیخ محمد علی شاه آبادی (استاد مشهور امام خمینی ره) ماجرای زیر را مکرر نقل می کرد:

اوایل شروع نهضت اسلامی (دهه۴۰) خواب دیدم که در خوزستان ایران، جنگی سخت بین نیروی حق (به زعامت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)) و باطل در گرفته و من [شیخ نصرالله] نیز در آن، حضور دارم.

آن جنگ، با پیروزی جبهه حق پایان یافت و من، پس از آن، به دیدار حضرت سیدالشهداء (ع) نایل شدم و مورد تفقد ایشان قرار گرفتم.

از آن خواب شگفت بیدار شده و مدتها در تعبیر آن، فکرم به جایی نمی رسید. تا اینکه پس از مدتی، امام خمینی به نجف تبعید شد و ما خدمت وی رسیدیم. در خلال صحبت، به مناسبتی یاد خواب مزبور افتادم و آن را نقل کردم. امام، پس از شنیدن، آن خواست چیزی بگوید؛ ولی منصرف شد.

من اصرار کردم، پس از تحاشی بسیار فرمود:” این خواب، درست است و چنین جنگی در آن نواحی واقع خواهد شد و ما- چنانکه دیدی – در فرجام، پیروز خواهیم شد”.

من توضیح بیشتری خواستار شدم و وی فرمود: «این راهی است که پدر شما (مرحوم آیت‌الله شاه آبادی) برای ما ترسیم کرده و گریزی از پیمودن آن نداریم».

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    از کجای این قصه می توان جنگ هشت ساله را به دست آورد من متوجه نشدم در ضمن ما در جنگ تحمیلی پیروز نشدیم و بلکخ مجبور به صلح شدیم و امام راحل جام زهر را نوشید