پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمد خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: در عرصه بین‌المللی یک جنایت بزرگی به اسم معامله قرن توسط ترامپ جنایتکار صورت گرفته و دقیقا معامله قرن معامله جنایت است که توسط جنایتکار قرن انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن کرمان، اظهار داشت: این گام‌ها مصداق عمل صالح است، عملی که خداوند در پرونده حسنات شما مثل نماز و روزه‌ها ثبت کرده است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: راهپیمایی امسال خصوصیتی دارد که از گذشته آن را متمایز می‌کند، اولین ویژگی این راهپیمایی این است که این فجر، فجر سلیمانی شد و این راهپیمایی در ادامه بدرقه جاودانه این ملت از شهید سلیمانی فرزند این دیار است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با اشاره به شکوه مراسم تشییع حاج قاسم در کشور، افزود: مسأله حاج‌قاسم مسأله فرد نیست مسأله یک جریان و یک مکتب است از ساعت شهادتش که رهبری پیام دادند و به هر مناسبتی در این چهل روز از شهید سلیمانی یاد کردند معنایش این است که این مکتب بماند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: یاد شهید سلیمانی یعنی یاد اخلاص برای خدا، یاد ولایتمداری و یاد جهاد، یاد احیای مقاومت و حاج قاسم در سن ۲۴ تا ۶۳ سالگی لباس جهاد را از تن در نیاورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه آمریکا در پی خاورمیانه بزرگ بود که همه کشورها در مشتش باشند، گفت: شهید قاسم سلیمانی آنی نگذاشت که این رؤیای آمریکا تحقق یابد و آمریکا را ناکام گذاشت و در کمتر از سه سال با فرهنگ مقاومت داعش را نابود کرد.

آیت‌الله خاتمی، انقلابی زیستن را از ویژگی‌های سردار سپهبد شهید سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: ایشان در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش و معامله نمی‌کرد و در خط امام و انقلاب می‌ایستاد و نفرت از استکبار در صحبت‌ها و رفتارش موج می‌زد.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاج قاسم شعار نمی‌داد و بی‌صبرانه منتظر شهادت بود، گفت: خستگی ناپذیری و دلسوزی برای مردم از دیگر ویژگی‌های مهم حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مؤمنین در هر صحنه‌ای که حضورشان لازم است حضور می‌یابند، بیان داشت: حضور در انتخابات دوم اسفند تکمیل راهپیمایی امروز است و ان‌شاءلله با شکوه حاضر شویم چرا که هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود تقویت نظام است.

آیت‌الله خاتمی حضور در پای صندوق‌های رأی را بیعت با نظام، امام، ولایت و شهیدان دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات حق است و تکلیف و با انتخاب نمایندگان اصلح سرنوشتمان را رقم می‌زنیم.

وی با تأکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است یعنی هر کسی نماز می‌خواند و روزه می‌گیرد، پای صندوق رأی بیاید، گفت: حضور در انتخابات ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمن است، می‌بینیم که در ماهواره و فضای مجازی التماس می‌کنند که مردم پای صندوق رأی نیایند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افراد آگاهانه و ناآگاهانه در میدان دشمن بازی نکنند، افزود: شما با این حضوری که اینجا دارید در انتخابات هم دشمن را ناکام خواهید گذاشت و حضور در انتخابات مانور مردمی بودن نظام است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه عقل می‌گوید باید اصلح را انتخاب کرد، خاطرنشان کرد: اصلح انقلابی‌ترین، ولایتمدارترین و کسی است که شیفته خدمت باشد و نه تشنه قدرت. اصلح کسی است که وقتی در مجلس است منافع مردم را ببیند و مدیریت جهادی داشته باشد و بتواند گره از کار این مردم خوب و وفادار بگشاید.

وی با اشاره به معامله قرن گفت: در عرصه بین‌المللی یک جنایت بزرگی به اسم معامله قرن توسط ترامپ جنایتکار صورت گرفته و دقیقا معامله قرن معامله جنایت است که توسط جنایتکار قرن انجام شده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: جهان اسلام علیه این طرح شیطانی به پاخیزند و دشمنان اسلام را ناکام بگذارند و دوباره شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در جهان اسلام طنین‌انداز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha