پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضایی

حوزه/ رضایی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تبریز گفت: ۲۸ سال است از زمان دولت هاشمی تاکنون سیاست عادی‌سازی را داشته‌اند و مردم و رهبری همواره حمایت کردند. چکیده این سیاست‌ها برجام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار محسن رضایی، امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تبریز، گفت: آذربایجان نقش لنگر و پایگاه جمهوری اسلامی را داشته و در طوفان‌ها مقاومت کرده و در مشروطه فقط مردم آذربایجان در تقابل با محمدعلی شاه ۱۱ ماه مقاومت کردند و دوران انقلاب هم شعار «مرگ بر شاه» از تبریز برخاست.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس، لشکر عاشورا به فرماندهی آقا مهدی باکری همواره خط شکن انقلاب و دفاع مقدس بود. مردم تبریز در اجتماعات باشکوه شهادت حاج قاسم، عاشورا را دوباره نشان دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما به عنوان همسنگران سردار سلیمانی و آقا مهدی باکری نمی‌دانیم چگونه از بصیرت، ایمان، وفاداری و غیرت تبریز و آذربایجان تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه پیکر سردار سلیمانی به تبریز نیامد، ولی آیا دیدید که تبریزی‌ها و آذربایجان‌ها چه اشکی ریختند. آیا آن پیرزن ترک را دیدید که چگونه تمثال سردار را در آغوش کشید و گویا مادر سردار است؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: یک رابطه قلبی بین سردار سلیمانی و مهدی باکری بود. آنها در فتح‌المبین و آزادی خرمشهر در کنار هم بودند.

وی ابراز داشت: ما در سال اول چله دوم انقلاب هستیم و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند و نفت ایران، انتقال دلار و ارز خارجی را ممنوع کردند. ۲۸ سال است از زمان دولت هاشمی تاکنون سیاست عادی‌سازی را داشته‌اند و مردم و رهبری همواره حمایت کردند. چکیده این سیاست‌ها، برجام است. برجام یک تفکر است، نتیجه همه این تفکرات دولت‌ها، برجام است.

رضایی اظهار کرد: رهبر انقلاب صبر کرده‌اند تا ببینند نتیجه این سیاست چه می‌شود. ترامپ هر روز و هر هفته ایران را تحریم می‌کند، حتی مراجع تقلید را تحریم کرده است. ایران، ملت، رهبر انقلاب ۳۰ سال تحمل کردند. چرا ملت ایران را تحریم می‌کنید؟ ملت ایران اشتباه کرده که می‌خواهد روی پای خود بایستد؟ رئیس جمهور تروریست آمریکا دستور ترور سردار سلیمانی را داد و افتخار هم می‌کند. سردار سلیمانی به دعوت نخست وزیر عراق مهمان عراق بود و ارتش آمریکا نه از مقابل، بلکه از پشت این شهید والامقام را مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha