چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
22

حوزه/ مردم ایران بار دیگر با حضور خود نشان دادند که با آرمان های اسلام و انقلاب و نظام پیمان می بندند و وفاداری خود را به نظام اثبات کرده و با شهدا بیعت دوباره می کنند.

حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان، پیام حضور ملت ایران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اثبات وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور خود نشان دادند که با آرمان های اسلام و انقلاب و نظام پیمان می بندند و وفاداری خود را به نظام اثبات کرده و با شهدا بیعت دوباره می کنند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به تقارن چهلم شهادت شهید سلیمانی با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین قرار گرفتن در مقطع گام دوم انقلاب و با عنایت به این که دشمنان و نظام سلطه سخت ترین شرایط را علیه مردم ایران به وجود آورده اند و ملت ایران در رویارویی مستقیم با نظام سلطه هستند، اما با این شرایط مردم حضور خود را اثبات کرده و به دشمنان این پیام را می دهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پیام دیگر این حضور را به مسؤولان عنوان کرد و گفت: پیام دیگر این حضور برای داخل و مسئولان است که قدر این مردم را بیشتر بدانیم و تلاش و کار بیشتر نموده تا مشکلات مردم به خصوص مسائل اقتصادی حل شود. 

وی به امیدواری دشمن در خصوص فشار اقتصادی بر مردم برای از صحنه خارج کردن ملت ایران اشاره کرد و گفت: مردم از هر قشری در این راهپیمایی حضور یافته اند و هر یک نیز مشکلات و نارضایتی هایی دارند اما در این صحنه حاضر شده اند تا با اصل نظام و انقلاب اسلامی پیمان ببندند و این به معنای این نیست که از عملکردها رضایت دارند.

فولادگر اضافه کرد: این حضور یک پیوند با اصل نظام و انقلاب است و در حقیقت فرصتی برای مسوولان است تا از این فرصت برای تلاش و خدمت بیشتر به مردمی که این گونه به صحنه می آیند و برای نظام مایه می گذارند استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha