پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهقان

حوزه/ سردار دهقان گفت: راهپیمایی امروز برای دستگاه استکبار جهانی یک پیام متفاوت دارد و آن زنده بودن انقلاب ایران است. ملت امروز بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی را به نمایش گذاشت و اثبات کرد که انقلاب زنده بوده و با همان سرزندگی و نشاط ابتدای انقلاب راهش ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»  از اصفهان، سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن  در میدان امام(ره) اظهار کرد: امروز ۲۲ بهمن یکی از ایام الله انقلاب اسلامی بوده و این روز یک تفاوت اساسی با سال‌های گذشته دارد؛ به طوری که راهپیمایی امسال را حماسه حضور می‌توان نامید.

وی افزود: راهپیمایی امروز برای دستگاه استکبار جهانی یک پیام متفاوت دارد و آن زنده بودن انقلاب ماست. ملت ما امروز بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی را به نمایش گذاشت، ملت ما امروز اثبات کرد که انقلاب زنده بوده و با همان سرزندگی و نشاط ابتدای انقلاب راهش ادامه دارد.

سردار دهقان با بیان اینکه ما در طی این چهل سال بیشترین فشارها را تحمل کردیم گفت: اگر ملتها استقلال و عزت می خواهند باید همچون ملت ایران جانفشانی کنند.

وی تاکید کرد: امروز ۲۲ بهمن است و جا دارد یاد امام را زنده بداریم، امام به عنوان احیا گر اسلام و پدید آورنده انقلاب اسلامی است، امام امروز و هر روز زنده است و در همه عرصه ها می درخشد.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز چهلمین روز شهادت سردار دلها است، حاج قاسم یکی از فرزندان امام است و در مکتب امام رشد وتعالی یافت و امروز به عنوان سرباز جامعه بشری می تواند الگو و قابل احترام باشد.

وی با تاکید براینکه شهید سلیمانی یک انسان در تراز انقلاب بود عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی یک فرمانده همیشه در صحنه و یک فرد دین مدار ومتشرع و معلم عرصه جهاد بود، شهید توانست در مکتب امام ابعاد روحی خود را جای دهد.

سردار دهقان اذعان کرد: شهید سلیمانی ندای فطرت همه آزادی خواهان جهان است، امروز شهید سلیمانی به عنوان کسی شناخته می شود که مکتب و راهی را گشوده که نتیجه اش ثبات و امنیت است.

وی بیان کرد: امروز او در همه کشورها در کنار مردم ایستاد و در مقابل ناامنی، جوانان را سازماندهی کرد و از حق وعدالت دفاع کرد، شهید سلیمانی به انقلاب و در مسیر انقلاب کمک کرد و اثبات نمود انقلابی بودن به عنوان ولایتمداری و همراهی و همگامی با مردم است.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، یادآور شد: انقلابی گری به این معنا است که هیچ محدودیتی در مسیر راه حق مانع نیست، انقلابی گری یعنی اینکه با بصیرت تمام راه و رسم دشمن را بشناسیم و به هنگام به عرصه آییم.

وی ادامه داد: آن چیزی که راه تعالی را باز می کند  همراهی با مردم است، آن شهید در کنار همه مذاهب و مردم ایستاد، رمز ماندگاری سردار شهید همراهی در کنار همه مردم بود.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: شهید توانسته نقشه مثلث شوم عربی، عبری و غربی را خنثی کند، دشمنان به دنبال آن بودند که روابط  دنیای اسلام با اسرائیل را عادی سازی کنند، دنبال آن بودند که مسلمانان از مسیر حقیقی عزت آفرین آنها که تکیه به اسلام بود دور سازند.

وی بیان داشت: همه همت دشمنان آن بود که ملت را از اسلام جدا کند ولی شهید سلیمانی این طومار خبیث غیر اسلامی و غیرانسانی را در هم کوبید.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح اذعان داشت: امروز کار به جایی رسید که رئیس پارلمان کویت ورق بی خاصیت معامله قرن را در زباله دان می اندازد.

وی بیان داشت: ما امروز را به ملت جهان تبریک می گوییم؛ ۴۱ سال از عمر انقلاب گذشت، فراز و فرودهای زیادی تجربه کردیم، ما می پذیریم که کاستی های جدی داریم ولی براین باوریم که ملت آنچنان عظیم است که مسیر موفقیت را طی می کند.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برکاتی که نظام  اسلامی ما در چهاردهه گذشته دارد، لیست بلند بالایی است گفت: ما فصل جدیدی را در عرصه سیاسی بازکردیم و از یک نظام سیاه ستمشاهی به نظام الهی رفتیم.

وی تاکید کرد: ما نشان دادیم میان معنویت و اخلاق می تواند جدایی نباشد، ما نشان دادیم اراده و عزم ملی عنصر اصلی است، انقلاب ما نشان داد که می‌توان جوانان را به صحنه آورد و گام های موفقیت را طی کرد.

سردار دهقان عنوان کرد: ما نشان دادیم که حفظ استقلال و آزادی اگر هزینه دارد باید پرداخت کرد، امروز کشور ما در حوزه های مختلف چون علم وفناوری  پیشرفت شگرفی کرده است، آمار فارغ‌التحصیلان و تعداد دانشجویان در مراکز آموزش عالی اثبات کننده این ادعا است.

وی توضیح داد: ما امروز به عنوان تکرار یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتیم، مردم اصفهان در دوران مبارزه ستمشاهی در اولین روزها حضور یافتند و در دوران دفاع مقدس بیشترین حضور حماسی را ایفا کردند، تقدیم ۲۳ هزار شهید استان نشان از این ادعا است.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح  یادآور شد: شهید بهشتی وشهید خرازی ها، شهید اشرفی ها متعلق به اصفهان هستند و امروز هم باردیگر اصفهان ولایتمدار ثابت کردند ثابت قدم در مسیرانقلاب هستند.

وی بیان کرد: ما انتقام ترور شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، ترور شهید سلیمانی اثبات کرد دولت امریکا یک دولت تروریست جهانی است و نشان داد آمریکا برای منافع خود ترور می کند.

وی افزود: ملت ایران با هجمه و موشک بار پایگاه راهبردی عین الاسد ثابت کرد دارای عزمی قاطع برای مقابله با هرگونه تعدی و تجاوز است و از ظرفیت دفاعی خود در هر بعدی استفاده می کند.

سردار دهقان اضافه داشت: انتقام گرفته شده در عین حال هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست، اما انتقام سخت عبارت است از خروج امریکا از هر جایی که آنها به سلطه خود درآوردند.

وی ادامه داد: ملت ما باید در انتخابات ۲ اسفند کسانی را انتخاب کنند که افراد توانمند، انقلابی، شجاع و مومن بوده واز فریاد کشیدن علیه نظام سلطه ابایی نداشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha