شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / خلق حماسه مردم همدان در سرمای منفی 10 درجه

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پیام مشترکی، از حماسه حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از حماسه حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی باشکوه و مقتدرانه مردم شریف استان همدان، همصدا با دیگر مناطق مختلف کشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مصادف با اربعین شهادت سردار عزیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، نمایانگر اوج شعور انقلابی‌گری و استکبارستیزی ملت عزیز ایران اسلامی است.

بی‌شک این حضور هوشمندانه، متعهدانه و انقلابی موجی از شور و امید را برای دلسوزان نظام و انقلاب و پیامی ناامیدکننده برای دشمنان ایران اسلامی در پی داشته است.

این حضور پرشور و وحدت بخش مردم، پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم متدین دارالمجاهدین و دارالمؤمنین استان همدان در پای صندوق‌های اخذ رای در دوم اسفندماه خواهد بود.

اینجانبان به پاس این حماسه بزرگ، از مردم مؤمن، انقلابی، شجاع و بابصیرت استان همدان که جلوه‌ای دیگر از وحدت، همدلی، عظمت و اقتدار را به نمایش گذاشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان

سید سعید شاهرخی،  استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha