جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بزرگداشت مقام علمی استاد محمد جواد صاحبی

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بسته جامع اقدامات مرتبط با برگزاری یک کنگره از دستاوردهای خاص مرحوم صاحبی بود؛ درگیر کردن افکار عمومی حوزه توسط ایشان در قالب تدوین ویژه نامه ها انجام می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد شامگاه چهارشنبه در میزگرد علمی بیانات استاد فقید محمدجواد صاحبی با موضوع همایش ها و کنگره های علمی که در تالار شیخ طوسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: تلاش های مرحوم صاحبی یک معیار و محکی را در خصوص نشست ها در حوزه علوم دینی مشخص کرد.

وی افزود: نظم قابل توجه استاد صاحبی بسیار برجسته بود، ایشان در کنگره های مختلف نقش مهمی داشتند؛ سیاست حاکم دوم ایشان دوری از ارائه محصول ضعیف بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ایشان کلان نگری را دنبال می کردند و همواره به دنبال تاثیرگذاری در وسعت بین المللی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد مطرح کرد: بسته جامع اقدامات مرتبط با برگزاری یک کنگره از دستاوردهای خاص مرحوم صاحبی بود؛ درگیر کردن افکار عمومی حوزه توسط ایشان در قالب تدوین ویژه نامه ها انجام می شد.

وی ادامه داد: ایشان معتقد بود که بزرگان حوزه باید با کنگره ها درگیر شوند، به همین دلیل دیدار با بزرگان حوزه و مراجع تقلید برای ایشان بسیار مهم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: تاکید بر انتشار محصولات از تاکیدات ایشان بود و همواره دغدغه داشتند که کارهای علمی به سمع و نظر اهالی علم برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha