پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عارفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه گفت: با افتخار عرض می‌کنم کسانی را داریم که یک ماه حاضر شدند، روزه استیجاری بگیرند و پولش را صرف سیل زدگان سیستان و بلوچستان کنند و این نهایت پاکیزگی نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی، مدیر مدرسه معصومیه بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با اشاره به اینکه نهمین دوره عمامه گذاری در مدرسه ی معصومیه برگزار شد، گفت: ۲۰۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل بوده و ۳۷ استاد نیز در مباحث مختلف کار تدریس را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: طلاب بعد از توفیق ملبس شدن به ردای پیامبر(ص) مشغول فعالیت در مساجد شده و مدتی در ایام فاطمیه و محرم به روستاها اعزام می شوند تا آمادگی حضور فعال در بین مردم و تلاش برای هدایت جامعه به مسیر الهی را کسب کنند.

مدیر مدرسه ی معصومیه بیرجند با افتخار به تربیت طلاب جهادی، تصریح کرد: با افتخار عرض می‌کنم کسانی را داریم که یک ماه حاضر شدند، روزه استیجاری بگیرند و پولش را صرف سیل زدگان سیستان و بلوچستان کنند و این نهایت پاکیزگی نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی ادامه داد: شما کجای این سرزمین چنین افرادی را سراغ دارید که با وجود همه مشکلات، چنین کاری را انجام داده باشند و این جز داشتن نفسی پاک نیست.

مدیر مدرسه ی معصومیه بیرجند در پایان تاکید کرد: طلابی که می خواهند معمم شوند، باید در این راه ثابت قدم بوده و خود را در جایگاه سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه ببینند.

انتهای پیام/ 23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha