جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روستاهای سیستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه برای رفع محرومیت در روستاها باید گام های اساسی برداشته شود، گفت: افرادی که دارای عشق درونی و ذخیره معنوی هستند در راه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم پیشتاز خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در دیدار با ائمه جماعت مساجد روستاهای محروم لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید همت خود را برای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بکار گیریم، گفت: نگرش ژرف و عمیق رهبر معظم انقلاب، نشان از دغدغه های ایشان برای پیگیری مطالبات دارد و باید همه بویژه مبلغان در این راستا همت خود را بکار گیرند.  

وی در ادامه با بیان اینکه خدمت در مناطق محروم و روستایی خدمتی ارزشمند و والا است، بیان داشت: افرادی که دارای عشق درونی و ذخیره معنوی هستند در راه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم پیشتاز خواهند بود.  

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه افرادی که در مناطق محروم خدمت جهادی و مستمر دارند سختی های بسیاری را متحمل می کنند، خاطرنشان کرد: این افراد برای اعتلای روزافزون نظام اسلامی و آرمان های امام، رهبری و شهدا، به مردم مناطق محروم خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بنده خود در روستاها زندگی کرده ام، گفت: مشقت و مشکلات روستائیان، زبری کف دست، آفتاب سوختگی پیشانی و قدهای خمیده آنان ناشی از تلاش زیاد، بسیار برایم ملموس است و برای رفع مشکلات روستائیان باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برای رفع محرومیت در روستاها باید گام های اساسی برداشته شود، افزود: در این زمینه می توانیم از توان بنیاد برکت در راستای رفع محرومیت زدایی در استان ها بهره گیریم.  

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر تهیه گزارشی جامع از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم استان تاکید و خاطر نشان کرد: در سال جدید با مدیران استانی در روستاهای محروم حضور پیدا خواهیم کرد تا از ظرفیت داخلی استان در راستای پیشرفت روزافزون و رفع محرومیت در مناطق مختلف بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان گفت: روحانیون طلایه داران حرکت های دینی فرهنگی و سپاه پاسداران نیز حافظان انقلاب اسلامی هستند که باید در رفع محروم زدایی و اشاعه فرهنگ دینی گره گشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha