جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، هیچ‌گاه از ذهن ملت شریف ایران و به‌خصوص مردم خوزستان بیرون نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای به کالبد انقلاب اسلامی دمید، گفت: در مراسم تشییع سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، حدود ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند که در صورت ایجاد امکان تشییع در سایر استان‌ها ممکن بود جمعیت حتی به ۶۰ میلیون نفر نیز برسد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: این حجم از حضور جمعیت نشان از وفاداری ملت شریف ایران نسبت به شهدا و انقلاب اسلامی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بار دیگر حماسه‌آفرینی کردند و قدردانی از این ملت با غیرت در کلام نمی‌گنجد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: یاد و خاطره این شهدای والامقام هیچ‌گاه از ذهن ملت شریف ایران و به‌خصوص مردم خوزستان بیرون نخواهد رفت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به‌ عنوان بخش آخر صحبت‌های خود، از حضور میهمانان عراقی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از مردم عراق و بویژه مسئولان اعم از اهل تسنن و شیعه که در این آیین باشکوه حضور به عمل آوردند قدردانی می‌کنم و یاد و خاطره شهید ابومهدی المهندس و یارانش را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha