جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فیلم های روشنگری انتخاباتی

حوزه/ دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار فیلم‌های مناسب در راستای روشنگری انتخاباتی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار ۱۷ اثر شامل مستند، داستانی، موشن گرافیک، پویانمایی و نماهنگ مناسب برای روشنگری انتخاباتی را معرفی کرد.

در بسته فیلم‌های مناسب روشنگری انتخاباتی شاهد مستندهایی چون «امیدی‌هِ» به مدت ۵۰ دقیقه به کارگردانی علی زهیری، «۴۲۰۰» به مدت ۷۱ دقیقه ساخته سیدامیر سیاح، «تهران دمشق» به مدت ۶۲ دقیقه به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری نیا، «نگهبان آرا» به مدت ۳۱ دقیقه ساخته مهدی نقویان، «من مدیر جلسه ام» به مدت ۲۲ دقیقه به کارگردانی سیدمقداد سیدصالحی و «یک انتخابات طنزیم شده» به مدت ۶۰ دقیقه ساخته حجت الله عدالت پناه هستیم.

در کنار مستندهای ذکر شده دو فیلم داستانی «اولی‌ها» به مدت ۱۵ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی یونس شهباز و «بعد از ظهر» به مدت ۳۲ دقیقه به کارگردانی امیرعباس ربیعی درنظر گرفته شده است. در بخش «فیلم ما» نیز فیلم «تو رو خدا به من رای دهید» به مدت ۲۷ دقیقه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا رادپور تدارک دیده شده است.

در این بسته فیلم، دو پویانمایی «کودک و انتخابات» به مدت ۵ دقیقه به کارگردانی رسول آذرگون و «جوانه» به مدت ۱ دقیقه ساخته سعید خلیلی به همراه دو موشن گرافیک به نام‌های «این فقط یک برگ رای نیست» به مدت ۲ دقیقه به کارگردانی احسان سنایی راد و «غیور علوی» به مدت ۴ دقیقه ساخته مهدی اکبری گلزار درنظر گرفته شده است.

همچنین، یک نماهنگ به نام «مطالبه واقعی» به مدت ۳ دقیقه به کارگردانی یاسین احمدی و تهیه کنندگی محمد احمدزاده نیز در این بسته تدارک دیده شده است.

مخاطبان و علاقمندان می توانند آثار مناسب در راستای روشنگری انتخاباتی را با مراجعه به تارنمای اینترنتی  ekran.ammarfilm.ir دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha