چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله اعرافی در امامزاده سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم(ع) و بازدید از مدرسه علمیه محمودیه

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری جشن میلاد حضرت صدیقه کبری(س) در بیش از ۳۰۰ اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح استان فارس، اظهار داشت: ۳۰۰ اماکن مذهبی استان میزبان جشن میلاد حضرت زهرا(س) خواهند بود.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه سطح استان اشاره و اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، ایراد سخنرانی، مدیحه سرایی، آذین بندی و نورافشانی بقاع شاخص از جمله برنامه هایی است که در شب میلاد و شام میلاد حضرت برگزار شده و خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در ادامه تصریح کرد: در شام میلاد حضرت زهرا(س) از ۱۰۰ خادم خواهر بقاع متبرکه سطح استان در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) تجلیل خواهد شد، همچنین توزیع بیش از ۱۰۰ کیلو کیک از دیگر برنامه های امشب خواهد بود.

وی تأکید کرد: بیش از ۵ هزار خادم افتخاری خواهر و ۲۵ خادم رسمی در سطح استان وجود دارد که از ۱۰۰ نفر آنان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) امشب تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: مراسم اصلی شام میلاد حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین به همین مناسبت در بقاع متبرکه شاخص مانند علی بن حمزه(ع) که توریست های خارجی از آنان بازدید می کنند پیرامون دیدگاه اسلام نسبت به زن بروشور و یک شاخه گل به بانوان خارجی اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha